جاباما
۶۹۴۷۴۳
۳ نظر
۵۰۰۸
۳ نظر
۵۰۰۸
پ

بولتون: کره شمالی به دنبال خرید زمان است

 جان بولتون که بزودی سکان مشورتی امنیت ملی آمریکا را برعهده می گیرد ، گفت که کره شمالی فقط به دنبال خرید زمان برای ساختن بمب های اتمی است.

ایرنا: جان بولتون که بزودی سکان مشورتی امنیت ملی آمریکا را برعهده می گیرد ، گفت که کره شمالی فقط به دنبال خرید زمان برای ساختن بمب های اتمی است.

به نقل از خبرگزاری یونهاپ از کره جنوبی ، وی تاکید کرد که برای همین پیشنهادهایی برای مذاکرات سران داده است.

کره شمالی با کره جنوبی برای انجام گفت و گوهای سران در اردیبهشت ماه و بین رهبران این کشور و آمریکا در خرداد ماه امسال موافقت کرده است.


بولتون در مصاحبه ای با یک برنامه رادیویی که یونهاپ به آن اشاره کرده است ، گفت که ما باید از انگیزه های کره شمالی آگاهی دقیقی داشته باشیم.


او که به نوشته خبرگزاری کره جنوبی یکی از جنجالی ترین و تندروترین مقام های آمریکایی محسوب می شود ، تصریح کرد که آنها از اینکه یک رییس جمهور دیگر جای باراک اوباما را در کاخ سفید گرفته و فشارهای زیادی در عرصه های مختلف بر پیونگ یانگ وارد کرده است ؛ ناراحت هستند.


خبرگزاری کره جنوبی می نویسد که بولتون صدای تندرو آمریکا به حساب می آید که بزودی سکان یک مقام سیاسی مهم را در آن کشور و دردولت دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا بر عهده می گیرد.


بولتون مدعی شد که کره شمالی باید چند مرحله دیگر پیش برود تا بتواند کلاهک های اتمی را روی موشک هایش که به سمت آمریکا پرتاب می شوند ، نصب کند و برای همین منظور طرح مذاکره دادند. کاری که ۲۵ سال قبل هم انجام داده اند.


وی در ارزیابی دیدار رهبران آمریکا و کره شمالی گفت که خیلی مسایل باید با دقت بررسی شود و به سوالات مختلف از جمله اینکه پیونگ یانگ واقعا به دنبال خلع سلاح هسته ای است ، پاسخ داده شود.


رسانه های کره جنوبی امروز گزارش کردند که به رغم بهبود روابط دو کره و پیشبرد فرایند مصالحه ، از دیدگاه آمریکا هنوز گزینه های نظامی روی میز قرار دارد.


این رسانه ها افزوده اند که روی کار آمدن افرادی نظیر بولتون در دولت ترامپ می تواند تاثیرات فراوانی بر مذاکرات دو کره و گفت و گوهای آمریکا و کره شمالی داشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • هادی

      بولتون تو تا دیروز که صاحب سمت در کابینه نبودی حرفای گنده میزدی و از دور پارس میکردی چون مسولیتی نداشتی.ولی حالا که نزدیک امدی صدات رفته تو شکمتحالا بلایی بسرت بیارن که گیج بشی

    • بدون نام

      با آمدن بولتون بوی جنگ میاید

      پاسخ ها

      • واقعیت

        دقیقا چی میشدجنک جهانی سوم شروع میشد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج