جاباما
۶۹۴۷۶۳
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

استقبال نتانیاهو از قانون تالیور فورس

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از اقدام دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و کنگره این کشور در امضای قانون موسوم به "تالیور فورس" که به موجب آن کمک‌های واشنگتن به تشکیلات خودگردان فلسطین قطع خواهد شد، استقبال کرد.

ایسنا: نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از اقدام دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و کنگره این کشور در امضای قانون موسوم به "تالیور فورس" که به موجب آن کمک‌های واشنگتن به تشکیلات خودگردان فلسطین قطع خواهد شد، استقبال کرد.

به نقل از منابع قدس اشغالی، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در آغاز نشست هفتگی دولت صهیونیستی، این قانون را پیامی قوی خواند که باعث تغییر قواعد بازی خواهد شد.

وی افزود: «این قانون دروغ پردازی‌های گذشته را یکی پس از دیگری تکذیب کرده و حقیقت را آشکار خواهد کرد.»

رئیس جمهور آمریکا این قانون را امضا کرده است که به موجب آن وزارت خارجه این کشور از ارائه کمک به فلسطینیان تا زمانی که تشکیلات خودگردان فلسطین حقوق خانواده‌های شهدای متهم به قتل یا زخمی کردن صهیونیست‌ها را متوقف نکند، منع شده است. دونالد ترامپ قانون مذکور را به منظور مجازات تشکیلات خودگردان فلسطین امضا کرد.

مجلس سنای آمریکا هم صبح روز جمعه و پس از گذشت نزدیک به ۳ ماه از تصویب این قانون در کنگره آمریکا، این قانون را تصویب کرده بود.

به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این قانون به قانون "تایلور فورس" معروف است که نام یک دانشجوی آمریکایی است که در ارتش این کشور نیز خدمت کرده بود و در ماه مارس سال ۲۰۱۶ به دست یک فلسطینی در شهر یافا کشته شد.

احتمال می‌رود که این قانون باعث کاهش چند صد میلیون دلاری بودجه سازمان های غیر دولتی فعال در فلسطین شود. این در حالی است که وزارت خارجه آمریکا عملا مقادیری از کمک‌های خود به تشکیلات رام الله را کاهش داده است. قرار است این وزارتخانه به زودی گزارشی درباره نحوه اجرای این قانون به کنگره آمریکا ارائه دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این صهیونیست کودک کش وسارقی که به اموال مردم خودش هم رهم نمیکندبجای نظردادن اگر ازیادش نرفته امام خامنه ای فرمودند25سال آینده رارنگش راهم نمی بینی انشاءالله سربازان گمنام امام زمان.عج.ریشه تووبهایی های ملعون ومنافقین واربابان نحست امریکاوانگلیس وبقیه راازروی زمین برمیدارند وخاکراازلوث وجودنجس شما بادعای شهیدان پاک مینمایند انشاءالله تعالی شانه الله اکبر مرگ برامریگا مرگ برانگلیس مرگ بر اسراییل صهیونیست مرگ برمنافقین وکفارمرگ بر آلسقوط کودک کش...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج