۶۹۴۷۸۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

افزایش سرعت تردد در جاده‌های کشور

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور و افزایش سفرهای نوروزی، از افزایش سرعت تردد در جاده‌های کشور در تعطیلات نوروزی خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: سردار اسکندر مومنی، جانشین فرمانده ناجا در بازدید نوروزی خود از پلیس راه شرق استان تهران و در ابتدای محور هراز با اشاره به اوج‌گیری سفرها در تعطیلات نوروزی، اظهار کرد: تعطیلات نوروزی همواره دارای ویژگی‌های منحصربه فردی بوده و زمان دو هفته‌ای این تعطیلات باعث می‌شود شاهد حجم بالای سفرها در جاده های کشور باشیم.

وی افزود: آمارهای یک دهه گذشته نشان می‌دهد که طی ۱۰ سال اخیر همواره سفرها در کشور و خصوصا در ایام نوروز افزایش داشته و در سال ۹۶ نیز با ورود یک میلیون خودروی جدید و دو میلیون نوگواهینامه به چرخه ترافیکی، ۱۲ درصد سفرها در کشور افزایش یافت.

جانشین فرمانده ناجا با اعلام افزایش سرعت متوسط تردد خودروها در تعطیلات نوروی امسال گفت: در تعطیلات نوروز امسال به نسبت مدت مشابه سال قبل شاهد افزایش میانگین سرعت خودروها هستیم که به واسطه شرایط جوی مساعد و همچنین مدیریت زمان سفر توسط مردم، متوسط سرعت به میزان یک کیلومتر بر ساعت افزایش یافت.

مومنی با قابل توجه خواندن این افزایش سرعت تأکید کرد که برای ادامه دار بودن روند کاهش سوانح رانندگی ادامه دار بودن روند کاهش سوانح ترافیکی باید مراقبت بیشتری داشته باشیم چرا که افزایش میانگین تردد خودروها به میزان یک کیلومتر در ساعت افزایشی قابل توجه است و حتما نیازمند اقدامات پیشگیرانه خواهد بود.

وی با بیان اینکه جاده های کشور در تعطیلات نوروز پرترددترین ایام سال را دارند، گفت: خوشبختانه هر سال مردم بیش از سال قبل همکاری با پلیس و سایر دستگاه‌های مسئول داشتند و بهتر سفر خود را مدیریت کرده و بیش از پیش قوانین و مقررات را رعایت می‌کنند و امروز در شرایطی امار تلفات ترافیکی به حدود ۱۶ هزار نفر رسیده که در سالهای ۸۴ و ۸۵ این تلفات نزدیک به ۲۸ هزار نفر در سال بود.

جانشین فرمانده ناجا با تأکید بر ضرورت تلاش بیشتر و مضاعف برای به حداقل رساندن تلفات ترافیکی گفت: گرچه براساس آمار نسبتی تلفات ترافیکی به تعداد ۱۰ هزار وسیله نقلیه ما از وضعیت بهترین به نسبت میانگین دنیا برخورداریم ولی همانطور که مقام معظم رهبری بارها تأکید کرده‌اند، باید این تلفات به کمترین میزان خود برسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج