۶۹۴۸۳۰
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

اینیستا ۱۰ بازی تا آخرین بازی ملی؟

اگر آندرس اینیستا، کاپیتان تیم ملی اسپانیا، آنطور که پیش از این گفته، بعد از رقابت های جام جهانی ۲۰۱۸ از فوتبال خداحافظی کند، حداکثر ۱۰ بازی دیگر برای لاروخا انجام خواهد داد.

ورزش سه: اگر آندرس اینیستا، کاپیتان تیم ملی اسپانیا، آنطور که پیش از این گفته، بعد از رقابت های جام جهانی ۲۰۱۸ از فوتبال خداحافظی کند، حداکثر ۱۰ بازی دیگر برای لاروخا انجام خواهد داد.


اینیستا که گل قهرمانی اسپانیا در جام جهانی 2010 را به ثمر رساند، یکی از آخرین ستاره های آن نسل است که همچنان در ترکیب اصلی اسپانیا حضور دارد اما به نظر می رسد شمارش معکوس برای وداع او آغاز شده و در بهترین حالت، او تنها 10 بار دیگر پیراهن این تیم را به تن خواهد کرد؛ البته این در صورتی است که اسپانیا در جام جهانی روسیه هم تا دیدار نهایی پیش برود.

اینیستا ۱۰ بازی تا آخرین بازی ملی؟


اسپانیا تا پیش از آغاز جام جهانی سه دیدار دوستانه دیگر مقابل آرژانتین، سوئیس و تونس خواهد داشت و در مرحله گروهی جام جهانی هم با پرتغال، ایران و مراکش روبرو می شود. در صورتی که اسپانیا از مرحله گروهی صعود کند، 4 دیدار دیگر هم در مراحل یک هشتم نهایی، یک چهارم نهایی، نیمه نهایی و فینال در انتظار اینیستا و تیمش خواهد بود.

البته در صورتی که بارسلونا به فینال لیگ قهرمانان برسد، اینیستا به طور اتوماتیک یکی از دیدارهای اسپانیا را از دست خواهد داد. دیدار دوستانه مقابل سوئیس تنها 7 روز بعد از فینال چمپیونزلیگ خواهد بود و در صورت حضور بارسا در فینالِ کیف، اینیستا با 3 روز استراحت اضافه، فرصتی برای بازی کردن مقابل سوئیس نخواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج