۶۹۴۸۳۵
۷ نظر
۵۰۰۳
۷ نظر
۵۰۰۳
پ

جیمی کارتر: ترامپ، استیضاح نشود

تارنمای آمریکایی هیل نوشت: جیمی کارتر رئیس جمهوری پیشین آمریکا با بیان اینکه ترجیح می دهد دونالد ترامپ استیضاح نشود، اما تاکید کرد که موارد نقض قانون توسط ترامپ باید افشا و منتشر شود.

خبرگزاری ایرنا: تارنمای آمریکایی 'هیل' نوشت: جیمی کارتر رئیس جمهوری پیشین آمریکا با بیان اینکه ترجیح می دهد دونالد ترامپ استیضاح نشود، اما تاکید کرد که موارد نقض قانون توسط ترامپ باید افشا و منتشر شود.

این تارنما ادامه داد: کارتر روز یکشنبه در یک گفت و گوی تلویزیونی گفت که معتقد است کنگره و دادگاه عالی فدرال آمریکا به اندازه کافی بر رفتار و اقدامات دونالد ترامپ در کاخ سفید احاطه دارند و برکناری رئیس جمهوری چندان ضرورتی ندارد.

رئیس جمهوری اسبق آمریکا یادآور شد: ترجیح خود من بر این است که او (ترامپ) استیضاح نشود و بتواند دوره (ریاست جمهوری) خود را کامل کند.

به گفته وی، مولر(مسئول کمیته تحقیق ارتباط کمپین ترامپ درانتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ با روسیه) باید هر چه بیشتر آماده جوابگویی در باره نتیجه تحقیقاتی باشد که نشان خواهد داد ترامپ اقدام به نقض قانون کرده است و یا خیر؟.

کارتر گفت: فکر می کنم مولر به خوبی توانسته است این 'کارت' را حفظ کند و تاکنون هیچگونه قصد و طرحی را فاش نساخته است، اما خواست من این است که مولر کار را پیش برده و تصمیمی اخذ کند مبنی بر اینکه رئیس جمهور ترامپ شخصا موردی را نقض قانون نکرده و بعد باید آن را قطعی کند.

کارتر افزود: اگر ترامپ موردی را نقض قانون کرده است، آن هم باید افشا و منتشر شود.

رابرت مولر مسئولیت کمیته ای را برعهده دارد که در حال بررسی ارتباط کمپین انتخاباتی دونالدترامپ در سال ۲۰۱۶ با روسیه و همچنین نقض قانون در جریان این انتخابات از سوی ترامپ می باشد.

جیمی کارتر بین سال های ۱۹۷۷تا ۱۹۸۱میلادی رئیس جمهوری آمریکا بود . وی درحالی به مخالفت خود با استیضاح دونالد ترامپ اشاره می کند که پیش از این استیضاح وی در محافل سیاسی آمریکا مطرح شده است.

'لیندزی گراهام'سناتورجمهوریخواه در پنجم آبان ماه ۱۳۹۶ هشدارداده بود درصورت پیروزی دمکرات ها در انتخابات ۲۰۱۸ کنگره، تلاش خواهد کرد تا رئیس جمهوری آمریکا را استیضاح کند.

'ماکسین واترز نماینده دمکرات از ایالت کالیفرنیا و 'داین فاینستاین' سناتور دمکرات عضو کمیته قضایی سنای آمریکا نیز استیضاح ترامپ را مطرح کرده بودند.

نشریه آمریکایی 'نیویورکر' نیز با توجه به اقدامات جنجال برانگیز ترامپ نوشت: شرایط امروز به مراتب خطرناک تر و دشوارتر از آن چیزی است که ملت آمریکا در ۴۴ سال پیش (ریچارد نیکسون) با آن مواجه بودند.

درکنار مساله کمیته تحقیق درباره مداخله روسیه درانتخابات ۲۰۱۶ آمریکا و همچنین امکان تبانی ستاد انتخاباتی ترامپ با روسیه که به سرپرستی رابرت مولر بازپرس ویژه درجریان است، هم اکنون رسوایی های اخلاقی ترامپ که توسط دو رسانه سی ان ان و 'سی بی اس' دنبال می شود، موقعیت رئیس جمهوری آمریکا را به مراتب بغرنج تر کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اخه کارد تو شکمت بخوره کارتر
      ازاین هیولای قرن طرفداری میکنی ؟گرچه همتون از ژن ظلم وستمی ت

    • بدون نام

      جیمی‌کارتر‌ نامرد‌بیشرف‌که‌ایران.ما‌رو‌به‌این‌روز‌انداخت‌!حالا‌این‌پیر‌سگ‌خرفت‌دوباره‌‌داره‌چوب‌لای‌چرخ‌کارها‌میزاره!!!

    • بدون نام

      مگه این شیطان هنوز زنده است

    • بدون نام

      مرگ بر تو کارتر بی شرف ننگ بر تو باد

    • بدون نام

      لعنت بر جیمی کارتر شیطان قرن بیستم

    • بدون نام

      جیمی کارتر موسس داعش در خاورمیانه

    • بدون نام

      مرگ بر کارتر بی شرف

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج