۶۹۴۸۶۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

محور هراز مسدود شد

رئیس پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: تردد انواع وسایل نقلیه در محور هراز از سمت تهران به شمال تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

خبرگزاری فارس: سیاوش محبی امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس استان تهران در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم اظهار کرد: از ساعت ۱۶ امروز محور هراز به دلیل تراکم بالای تردد مسافران نوروزی که در حال حرکت از شمال کشور به سمت تهران بودند تا اطلاع ثانوی مسدود شد.

وی بیان کرد: از ساعت ۱۴ امروز تردد انواع وسایل نقلیه از رودهن به سمت آب‌اسک ممنوع و آمد و شد انواع وسایل نقلیه از آب‌اسک به سمت استان تهران به صورت یک‌طرفه درآمده است.

رئیس پلیس راه ویژه شرق استان تهران تصریح کرد: متأسفانه به دلیل حجم کم و کم‌عرض بودن محور هراز، این جاده گنجایش کافی را برای عبور خودروها ندارد و به همین دلیل در حال حاضر ترافیک فوق سنگین را در این محور به سمت شهر تهران شاهد هستیم.

وی اضافه کرد: تردد انواع وسایل نقلیه در محور فیروزکوه نیز به صورت پرحجم و فوق‌سنگین در جریان است و در حال حاضر تردد با کندی در دو لاین رفت و برگشت وجود دارد.

محبی با بیان اینکه آمد و شد در محور امام رضا (ع) با حجم بالا و سنگین در جریان است، گفت: تردد در بزرگراه حرم به حرم به دلیل بازگشت یا آغاز سفر مسافران نوروزی با حجم بالا همراه و ترافیک سنگین گزارش شده است.

وی با بیان اینکه مسافران نوروزی اطلاع داشته باشند که محور هراز دیگر پاسخگوی حجم ورود خودروها نیست، اظهار کرد: مسافران باید محورهای دیگر را برای عبور و بازگشت به استان تهران
انتخاب کنند و به هیچ عنوان وارد این محورها نشوند، زیرا زمان سفرشان چندین برابر مدت مشابه مسافرت‌های گذشته خواهد بود.

رئیس پلیس راه ویژه شرق استان تهران اضافه کرد: رانندگان و مسافران نوروزی قبل از ورود به هر محوری ابتدا استعلام‌های لازم را از پلیس راه و راهداری اخذ و سپس آغاز و یا پایان مسافرت خود را شروع کنند.

وی در پایان با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده است، متذکر شد: رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، استراحت کافی در حین سفر، شکیبایی و صبر د برخورد با ترافیک، عدم سرعت، سبقت و حرکات مارپیچ می‌تواند باعث کاهش تصادفات رانندگی و در ادامه کاهش زمان سفر شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج