جاباما
۶۹۴۸۸۹
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

صدور ۱۷ میلیون کارت ملی هوشمند

معاون برنامه ریزی، مدیریت و توسعه منابع انسانی سازمان ثبت احوال کشور گفت: در سه ماهه پایانی سال گذشته ۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار ثبت نام برای کارت ملی هوشمند در کشور انجام شد و امسال پروژه صدور کارت هوشمند ملی در کشور به اتمام می‌رسد.

خبرگزاری ایسنا: معاون برنامه ریزی، مدیریت و توسعه منابع انسانی سازمان ثبت احوال کشور گفت: در سه ماهه پایانی سال گذشته ۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار ثبت نام برای کارت ملی هوشمند در کشور انجام شد و امسال پروژه صدور کارت هوشمند ملی در کشور به اتمام می‌رسد.

ناصر صامعی امروز دوشنبه (۶ فروردین) در مراسم تقدیر و معارفه مدیرکل ثبت احوال کردستان، اظهار کرد: نیروهای شاغل در سازمان ثبت احوال در سراسر کشور باید بیشتر به اهمیت کار خود توجه داشته باشند.

وی افزود: تا پایان سال گذشته بالغ بر ۱۷ میلیون کارت ملی هوشمند در کشور صادر شده که این مهم نتیجه تلاش پرسنل این سازمان است.

معاون برنامه ریزی، مدیریت و توسعه منابع انسانی سازمان ثبت احوال کشور عنوان کرد: در سه ماهه پایانی سال گذشته ۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار ثبت نام برای کارت ملی هوشمند در کشور انجام شد و امسال پروژه صدور کارت هوشمند ملی در کشور به اتمام می رسد.

وی با اشاره به اینکه سازمان ثبت احوال سازمانی گسترده و دارای هزار و ۱۰۰ واحد اجرایی در سطح کشور است، تصریح کرد: ۳۵ هزار ثبت یار نیز در کشور داریم که در بیمارستان ها، آرامستان ها و ... ایفای نقش می‌کنند.

صامعی اعلام کرد: سازمان ثبت احوال در هر ثانیه به ۶ هزار استعلام پاسخ می‌دهد و این نشان دهنده حضور موثر این سازمان در همه شرایط است.

لازم به ذکر است امروز طی مراسمی با حضور معاون برنامه ریزی، مدیریت و توسعه منابع انسانی سازمان ثبت احوال کشور از محسن آقایی تقدیر و حسن صومی به عنوان مدیرکل جدید معرفی شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • pepero

      و بی فایده
      مرگ من برو یه سازمان میگه یه کپی ازش بگیر بیار میگم هوشمند بزن به دستگاهش میگه دستگاهی نداره
      فک کن کارت عابر بانکی بدن دستت ولی خودپرداز وجود خارجی نداشته باشه
      الکترونیک خخخخخخ

    • خودم

      ما که رفتیم ثبت نام کردیم
      ۳۰ تومن گرفتند شناسنامه مون را عوض کردند ۳۰ تومن هم گرفتند برای کارت ملی
      حالا میگن تمدید شده من فکر میکنم آخرشم ملت استقبال نکنند اینا رایگان کنند ما هم ضرر کنیم چرا قاطعیت ندارند دیگه کی به شما اعتماد میکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج