۶۹۴۹۹۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

نشریه هنگ کنگی:

بولتون باید در لاهه محاکمه شود

 یک نشریه هنگ کنگی امروز سه شنبه نوشت که دنیا باید جنگ تجاری آمریکا و چین را فراموش کند زیرا جنگ واقعی ترامپ با آمدن جان بولتون شروع می شود، فردی که سزاوار محاکمه در دادگاه لاهه است.

ایرنا: یک نشریه هنگ کنگی امروز سه شنبه نوشت که دنیا باید جنگ تجاری آمریکا و چین را فراموش کند زیرا جنگ واقعی ترامپ با آمدن جان بولتون شروع می شود، فردی که سزاوار محاکمه در دادگاه لاهه است.

ساوت چاینا از شهر هنگ کنگ در مطلبی آورده است که بولتون نماد تندروی در آمریکا محسوب می شود و می رود تا سکان مشاوره امنیت ملی دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا را برعهده بگیرد و این خبری ترسناک برای دنیاست.
روزنامه می نویسد که افکار عمومی هرگز نباید به دلیل نبرد تجاری آمریکا و چین از واقعیت اصلی منحرف شود. اینکه بولتون یک مهره جنگ طلب است که وقتی کابینه جنگ را در آمریکا شکل داد ، قضاوت ها در باره اش شروع می شود.


نشریه تاکید می کند که ورود بولتون به کاخ سفید به معنای فرارسیدن زمان وحشت و هراس است. از آمدن او به عنوان مشاور امنیت ملی آمریکا باید واقعا ترس داشت.


ساوت چاینا ادامه می دهد: در شرایطی که استخری از استعدادها و افراد و شخصیت های مختلف در آمریکا وجود دارد ، ترامپ بدترین و ناسزا گوترین و بی اعتبارترین آنها یعنی بولتون را انتخاب کرده است.


روزنامه نوشته است که ترامپ خود بارها از جنگ عراق به عنوان نبرد هدر دادن خونها و گنجینه ها در سال ۲۰۰۳ میلادی یاد کرده اما ظاهرا فراموش کرده که بولتون یکی از معماران و طراحان اصلی نسل کشی دولت جورج بوش رییس جمهور وقت آمریکا در عراق بوده است.


ساوت چاینا از بولتون به عنوان عینیت یک کابوس یاد کرده است که حتی منافع آمریکا را با جنگ به چالش می کشد و با افکار نومحافظه کارانه اش دمکراسی را به نابودی فرا می خواند.


روزنامه می نویسد که اگر واقعا عدالتی در دنیا هست ، بولتون باید به دلیل بسیار افراطی بودنش مانند کسانی چون کوندولیزا رایس و دونالد رامسفلد و دیک چنی ، در دادگاه لاهه محاکمه شود.


نشریه ادامه می دهد که بولتون در میان تندروها هم تندروترین است. او افراط گرایی بسیار خطرناک و ترسناک است که می آید تا مسیر جنگ طلبی آمریکا را باز و هموار کند.


ساوت چاینا نوشته است که او از کسانی است که دایما در مسیر انتشار نظریه اسلام هراسی در سراسر دنیا فعال است و تندرویی است که ضدیت بسیاری با ایران دارد و سال هاست می کوشد تا علیه ایران جنگ راه بیندازد و حتی رژیم صهیونیستی را تشویق به حمله هسته ای به ایران کرده است.


روزنامه تاکید می کند که او مانند ترامپ به دنبال ترویج نظریه اسلام هراسی است اما حتی از ترامپ هم که می خواهد با رهبر کره شمالی گفت و گو کند ، تندروتر است و می گوید همه را باید بمباران کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج