جاباما
۶۹۵۱۵۲
۳ نظر
۵۰۰۷
۳ نظر
۵۰۰۷
پ

توزیع ۴۵ هزار تن سیب و پرتقال برای تنظیم بازار

یک مقام مسئول گفت: از مجموع ۶۰ هزارتن سیب و پرتقال ذخیره شده جهت تنظیم بازار نوروز، تاکنون ۷۵ درصد آن توزیع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان: دعلی اوسط هاشمی مدیر عامل سازمان تعاون روستایی در گفت‌وگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به توزیع ۶۰ هزارتن سیب و پرتقال جهت تنظیم بازار در ایام نوروز اظهار کرد: تا به امروز ۷۵ درصد این میوه‌ها در بازار توزیع شد که این امر بیانگر استقبال خوب مصرف کنندگان از محصولات تدارک دیده شده است.

وی افزود: باوجود فراوانی تولید محصولات کشاورزی برای ما مهم تعادل، کنترل قیمت و حفظ کیفیت است که خوشبختانه توزیع میوه‌های تنظیم بازار نظر مردم را جلب کرده است.

هاشمی گفت: بررسی و رصد چند نقطه از میادین توزیع به عنوان یک مشتری نه تدارک کننده بازار؛ بیانگر کیفیت و قیمت مناسب محصولات است، چرا که همواره سعی کردیم از نظر قیمت و کیفیت خود را به نگاه مردم نزدیک کنیم.

وی با بیان اینکه جای هیچ گونه نگرانی مبنی بر توزیع وجود ندارد، بیان کرد: با توجه به آنکه اکثر مردم در سفر هستند، بنابراین برنامه ریزی کرده ایم که موجودی باقی مانده در انبارها و سردخانه‌ها برای تعادل بازار تا پایان فروردین، در بازار توزیع شوند.

مدیرعامل سازمان تعاون روستایی تصریح کرد: قیمت سیب و پرتقال توزیعی ۱۵ تا ۲۰ درصد کمتر از نرخ میوه بازار است که این امر در جلب رضایت مشتری تاثیر بسزایی خواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بلاخره خوب شدحسن اقا سیب هارا توزیع کرد اگه کلیدش باشه گلابی هارو هم میاره .چه خوب به قولش عمل کردفکرنمیکردم سر قول ووعده اش بایسته وعمل کنه خدا خیرش بده چه رئیس جمهور خوب و زرنگی واقعا موفقه .. نخندبرادر پاشو برو سهمیه سیب وگلابیت رو بگیر که دیرمیشه له میکنه

    • بدون نام

      مگه میوه فقط سیب و پرتقاله اونم میوه های بی کیفیت وبالاجبار باید جعبه ای خرید کنی واقعا تو کشوی هستیم که پول برا خرید باید بدی ولی در انتخاب دخالت نداشته باشی اصن خرید جعبه ای وفله ایست که باعث گرانی میشه اگه همه خریداشون به روز باشه همه چیز تقریبا ارزون میشه یکی از مواردی که کمک میکنه به گرانی خرید کلی مردمه

    • نجفی شیراز

      اره واقعا عالی بود نه طعم داشت نه مزه یه مقدار پرتقال و سیب دور ریز جمع کردید صندوقی دادید دست مردم بیچاره توبوق وکرنا هم اعلام میکنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج