۶۹۵۳۲۲
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

شفر: کی‌روش را درک می‌کنم

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره بازی تیمش برابر نفت تهران گفت: خودمان را برای بازی فردا آماده کرده‌ایم.

خبرگزاری ایسنا: سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره بازی تیمش برابر نفت تهران گفت: خودمان را برای بازی فردا آماده کرده‌ایم.

وینفرد شفر در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر نفت تهران اظهار کرد: از این که مطالب و مسائل را به درستی منتشر می‌کنید خیلی ممنونم که این موضوع به پیشرفت فوتبال ایران کمک می‌کند. بهترین آرزوها را برای همه دوستان دارم. از همه مهم‌تر برای همه آرزوی سلامتی می‌کنم. می‌دانید که همه بازی‌ها در لیگ سخت است. باید برابر هر تیمی سخت کار کنیم. مشکل این است که برنامه ما فشرده است. ملی‌پوشان ما امروز به تهران می‌رسند و در این میان وظیفه مربی سنگین‌تر می‌شود. باید ببینیم فردا با کدام بازیکنان برابر نفت بازی خواهیم کرد. تمرین‌هایمان را با بازیکنانی که در اختیار داشتیم انجام دادیم و خودمان را برای بازی فردا آماده کردیم. امروز ملی‌پوشان ما به تهران می‌رسند و باید ببینیم شرایطشان برای فردا چگونه است.

شفر در ادامه گفت: اگر ما فردا بدون دو، سه ملی‌پوش بازی کنیم شاید این ذهنیت به وجود بیاید که ما حریف را دست کم گرفته‌ایم اما این به خاطر این موضوع نیست به خاطر این است که ملی‌پوشان ما در اردوی تیم ملی بودند به همین خاطر باید تا فردا منتظر باشیم و ببینیم فردا کدام بازیکنان ما می‌توانند در ترکیب اصلی باشند و کدام بازیکن به عنوان بازیکن فیکس بازی کنند. این یکی از سخت‌ترین بازی‌های ما در طی چند ماه اخیر است. امیدوارم این را بدانید که چقدر خوشحالم که ملی‌پوشان زیادی در تیم ملی داریم. این هم تعریف و تمجید برای ملی‌پوشان ما و کادر فنی و تمرین‌های ما است. ما سخت کار کردیم و می‌دانیم مجید حسینی هم الان مصدوم شده است. امیدوارم حسینی با وجود مصدومیت به تیم ملی دعوت شود. این وجهه خوبی برای باشگاه استقلال و همین طور آقای کی‌روش است.

وی افزود: درباره بازی فردا باید بگویم نفت تیم خوبی است. به خصوص در ضد حمله عملکرد خوبی دارد. باید از همان ابتدا خوب باشیم و در میانه میدان توپ را از دست ندهیم و سعی کنیم شانس‌های گلزنی به دست بیاوریم. من بازی‌ نفت را با همکارانم دیدم. آن‌ها عملکرد خوبی دارند و اگر ما تمرکز نداشته باشیم کارمان سخت می‌شود. آن‌ها تیمی هستند که در پاس‌های بلند و ضد حمله عملکرد خوبی دارند.

شفر همچنین گفت: لیگ از گذشته بهتر شده است و تیم‌ها بهتر از قبل بازی می‌کنند. نفت در کارهای دفاعی و ضد حمله خیلی خوب است. باید سعی کنیم گل زودهنگام بزنیم و سعی کنیم زمانی که توپ را در اختیار داریم در پاس‌ها دقت لازم را داشته باشیم. امیدوارم صحبت‌هایی که انجام داده‌ام را به خوبی در زمین پیاده کنیم. این که نفت تهران ملی‌پوش ندارد شاید برای آن‌ها بهتر باشد اما ما هم بازیکنانی غیر از ملی‌پوشان داریم که می‌توانیم از آن‌ها استفاده کنیم. شاید بازیکنان ملی‌پوش هم به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شوند.

وی درباره وضعیت تیام، برزای و قائدی گفت: راجع به مهدی قائدی باید بگویم امیدوارم سریع به جمع ما اضافه شود. مشخص است که او به زمان نیاز دارد تا به بازی‌ها و تمرین برگردد. برزای در کلینیک پزشکی باشگاه است و روز گذشته پزشک ما در تمرین بود و من با او درباره برزای صحبت کردم اما او هم نمی‌داند که برزای چه زمانی برمی‌گردد. تیام هم نزد پزشکش در بارسلونا است و هر زمان که مشکلی وجود داشته باشد نزد دکترش می‌رود. دکتر تیام توضیحات کاملی درباره وضعیتش برای ما فرستاده است و اعلام شده برای ادامه درمان پیش دکتر ما برمی‌گردد. دکترش به ما گفته که مشکلش بسیار بهتر شده و ما در مورد او نمی‌توانستیم ریسک کنیم. بازیکنان زیادی از یوونتوس و آث میلان هستند که وقتی مشکلی برایشان پیش می‌آید پیش این پزشک می‌روند. امیدوارم هرچه زودتر مشکلش برطرف شود. این را هم باید اضافه کنم که تیام وقتی در یونتووس بود هر زمان مشکل برایش به وجود می‌آمد پیش همین دکتر می رفت و آن‌ها یکدیگر را می‌شناسند.

او درمورد بویان گفت: در مورد بویان هم باید بگویم که او فردا برای ما بازی می‌کند. در مورد او باید این نکته را بگویم که شنیدم در یک صفحه اجتماعی عنوان شده بود که او خرید اشتباه و بدی بوده است. این نظر از زبان من در آنجا مطرح شده است. در حالی که من در خارج از فضای باشگاه و درباره بازیکنان به طور منفی صحبت نمی‌کنم. او بازیکن بسیار خوبی است و درباره این موضوع هم می‌توانید از پژمان منتظری که روبه‌روی او بازی کرده است سوال کنید. بویان اگر ۱۰۰ درصد آماده باشد می‌تواند سوپراستار باشد. او شاید فردا بازی کند. من هرگز درباره بازیکنانم منفی صحبت نمی‌کنم و این مطلبی که از زبان من عنوان شده درست نیست.

سرمربی استقلال در پایان گفت: شب گذشته در مورد بازی آلمان و برزیل و رقابتشان در جام جهانی هم گفتم وقتی شما تیم روز گذشته آلمان را ببینید آن‌ها بدون پنج بازیکن اصلی مثل هوملس و مولر بازی کردند. آن‌ها ۲۳ بازیکن خوب دارند. برزیل با بازیکنان کاملش بازی کرد اما آلمان تیم کاملش نبود. پس از جام جهانی یکی از بازیکنانش گفته بود می‌خواهیم آلمان را شکست دهیم تا احترام به فوتبال برزیل برگردد که همین اتفاق رخ داد. این گونه بازی‌ها دوستانه است برای این که مربی تشخیص بدهد که کدام بازیکن برای کدام پست بهتر است. در تیم ملی ایران هم مربی تشخیص می‌دهد که مثلا وریا غفوری و روزبه چشمی بهتر است در کدام پست‌ها بازی کنند.

او در مورد اظهارات کی‌روش مبنی بر این که بازیکنان داخلی آماده نیستند گفت: من می‌توانم فقط در مورد تیم خودم صحبت کنم. من مربی سایر تیم‌ها مثل سایپا و پرسپولیس نیستم و فقط در مورد استقلال صحبت می‌کنم. خودم در سه کشور مربی تیم ملی بودم و این برای مربی تیم ملی راحت نیست چرا که بازیکنان هر روز در باشگاه‌های خودشان هستند و ماهی یک بار ۱۰ روز تا ۱۴ روز در اردوی تیم ملی قرار می‌گیرند. من منظور کی‌روش را خیلی خوب متوجه می‌شوم اما باید بگویم در شش هفته گذشته بازیکنان ما در استقلال، چیزهای زیادی یاد گرفتند و بازیکنان استقلال برای جام جهانی آماده هستند. آن‌ها برای تورنمنت‌های بزرگ آماده‌اند و همان طور که می‌بینید برای لیگ قهرمانان هم کاملا آماده هستند.

شفر ادامه داد: موفقیت تیم ملی و باشگاه‌ها برای فوتبال ایران خوب است. باید با آقای کی‌روش همکاری کنیم. من می‌خواهم با او جلسه‌ای برگزار کنم تا صحبت کنیم چرا که مهم این است که دور یک میز بنشینیم و صحبت کنیم. من در جامائیکا و تایلند سرمربی تیم ملی بوده‌ام و این کار را بارها در آنجا انجام داده‌ام و در سال ۲۰۰۲ برای تیم ملی کامرون بارها انجام داده‌ام. بارها با مربیان باشگاه‌ها جلسه گذاشتم و در مورد مسائل مختلف صحبت کردم. باید سعی کنیم کاری انجام دهیم که در نهایت برای فوتبال ملی و باشگاهی مفید باشد. من می‌خواهم همکاری نزدیکی با آقای کی‌روش داشته باشم و بنشینیم صحبت کنیم تا بهترین تیم ملی را برای جام جهانی آماده کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آبی تاج سر لنگی

      این آقای شفر
      چقدر با درایت
      چقدر باشخصیت
      چقدر با تدبیر
      قابل توجه هواداران تیم سوم پایتخت؛لُنگ حقیر

    • بدون نام

      من پرسپولیسیم زندبادشفروکیروش بزرگ که شفربخانه نمیاره مثل برانکو

    • پرسپولیسی

      تو که خودتو پرسپولیسی نامگزاری کردی ای کاشک کمی جرات داشتی و هویت خودتو نمایان میکردی تو یه کیسه کشی که خودتو پرسپولیسی جا زدی خیلی تابلو بود داداچ کمی بیشتر تمرین کن

    • بدون نام

      شفر هم می داند تیمش مالی نیست این حرفها را می زند .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج