۶۹۵۳۸۸
۲۷ نظر
۵۰۰۳
۲۷ نظر
۵۰۰۳
پ

حاتمی‌کیا:

«به وقت شام» می‌توانست «‌به وقت تهران» شود

کارگردان به‌وقت شام با تاکید براینکه شهدای مدافع حرم نبودند «به وقت شام» می‌توانست «‌به وقت تهران» شود، گفت: به نمایندگی از بچه‌هایی که جریان جهاد و جنگ را دنبال کردند می‌گویم در جایگاهی که ایستاده‌اند کم‌فروشی نکرده‌اند.

خبرگزاری تسنیم: ابراهیم حاتمی کیا فیلم‌ساز برجسته کشور ظهر امروز با حضور در اصفهان در اکران فیلم «به‌وقت شام» مخاطبان خود را همراهی کرد.

وی که برای فیلم این فیلم جایزه برترین کارگردانی در جشنواره فیلم فجر از آن خود کرد، پس از دریافت سیمرغ بلورین خود را فیلم‌ساز وابسته نظام خواند و از برخی جریان‌ها که از فیلم او انتقاد کرده بودند گلایه کرد.

حال او پس از سال‌ها برای اکران این فیلم در سینما حضور پیدا می‌کند و با مخاطبان خود به گفتگو می‌پردازد. وی در شروع اولین اکران هفتم فروردین‌ماه ساعت ۱۴.۳۰ در سینما سپاهان در جمع هواداران خود گفت: هر فیلم‌سازی آرزو دارد چنین گرمایی برای دیدن فیلمش شاهد باشد. خدا را شکر می‌کنم و عید را تبریک می‌گویم، امیدوارم امسال سال خوبی برای همه باشد

وی در ادامه تصریح کرد: من نوزدهمین فیلم سینمایی خود را دارم می‌سازم و تقریباً چهار دهه در این عالم نفس می‌کشم، هیچ‌وقت بالای سن نیامدم و در این دهه تصمیم گرفتم همراه فیلم بیایم و واکنش‌ها را ببینم.

برنده سیمرغ بلورین برترین کارگردانی فیلم فجر ادامه داد: واژه‌ای که در مورد به‌وقت شام می‌توانم بگویم به‌وقت اصفهان و به‌وقت تهران بشود و به‌وقت شیراز می‌شود اگر نبودند عزیزان مدافع حرم مثال حججی‌ها و اگر این اتفاق نیفتاده بود.

وی از همت بلند جوانان مدافع حرم تقدیر کرد و گفت: خدا رو شکر می‌کنیم که در سایه همت بلند این عزیزان، نسلی که می‌شود به آن‌ها تکیه کرد، نسل دهه شصتی‌ها، نسلی که حرف دارند و نشان دادند در میدان عمل از پدران‌شان جلو می‌زنند چیزی که قبلاً نبود، قصه فیلم به‌وقت شام این است.

حاتمی کیا بیان کرد: امیدوارم که این فیلم را بپسندید و اگر پسندیدید زکات آن تبلیغ است که این سینما نبض و بقا داشته باشد، انشالله اتفاقات خوب در سال جدید بیفتد.

وی در ادامه افزود: من امسال مانند همه شما که دید و بازدید می‌روید به دید و بازدید می‌روم و برخی مرا مخاطب قرار می‌دهند برای اتفاقات و مشکلات اقتصادی که کم هم نیست، اما نمی‌دانم چرا امثال من را مخاطب قرار می‌دهند من به نمایندگی از بچه‌هایی که جریان جهاد و جنگ را دنبال کردند می‌گویم در جایگاهی که ایستاده‌اند کم‌فروشی نکرده‌اند و کسانی دیگری باید پاسخ‌گو باشند. امیدواریم در سال جدید مشکلات اقتصادی و سیاسی و تنشی که برای همه هست کمتر شود.

به‌وقت شام در ادامه روز در سینماهای فلسطین و پردیس چهارباغ اکران می‌شود و حاتمی کیا هواداران خود را در این اکران‌ها همراهی می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی خیال

      احسنت آفرین به شعورت که اینجور درک می کنی کسانی که از نیروهای مدافع حرم انتقاد میکنند که سوریه و عراق چه ربطی به ما داره ساده لوحانی بیش نیستند که اینجور خودشان بلندگوی اجانب شده اند مگر وزیر خارجه سابق آمریکا کلینتون به این مسائل اعتراف نکرد گفت که ما خودمان داعش والنصره وسایر گروه های تکفیری را بوجود آورده و پشتیبانی کردیم هدف از خلق داعش والنصره وسایر گروه های تکفیری جمهوری اسلامی ایران و گروه های مقاومت در لبنان و سوریه بوده ولی با هوشیاری مقام معظم رهبری اگر نبود ونبودند مدافعان حرم اهل بیت آلان به وقت شام به وقت تهران.یا اصفهان یا شیراز و تبریز بود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        توکه این متنونوشتی خوده حاتمی کیانیستی؟
        که باپول مفت بیت المال که واسه ساخت این فیلم به جیب زدی شدی بی خیال ؟

      • مهران

        مواظب باش ندزدنت عقل کل.

      • بدون نام

        کلینتون گفت داعشو ما آوردیم؟ خودش گفت؟ حتما هم فقط به تو گفت اونم در گوشی

      • بدون نام

        پول بیت المال برای دفاع از شرف و ناموس و دین مردم و بیان شجاعت و غیرت جوانان ملت ایران است و چه خوب است که همه کارگردانان و سبنماگران هم در این باره وظیفه خود را انجام دهند و در مقابل دیگران خود باخته نباشند تا در مقابل قضاوت آیندگان شرمنده نباشند .

      • بدون نام

        شما هم که به این متن ایراد میگیری خود داعش یا همفکرش نیستی ؟؟؟؟!!

    • بدون نام

      آقای حاتمی کیا تو پیش خودت چه فکری میکنی ؟؟ ایران ،عراق و افغانستان و سوریه نیست که مردم به راحتی اجازه ورود داعش رو بدن .عمرا به وقت تهران بشه.اگر فشارهای اقتصادی باعث به وقت تهران بشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وقتی کسی اجازه ورود فرهنگ بیگانه رو به وسیله ماهواره و ...... به خانه اش بده و به حرفهای اونها توجه کنه دیگه عددی نیست که بخواد جلوی تجاوز دشمن رو بگیره و جونش رو برای وطن و دینش فدا کنه . شما و امثالتون همینقدر شجاعت و فهم ندارید که حقیقت رو ببینید و بفهمید که در اطرافتون چه گذشته و چه بلایی با شجاعت جوانان با غیرت این مملکت از سر ایرانمون گذشت .

    • بدون نام

      ایران وباسوریه یکی نکنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ایران رو بدتر از سوریه میکردند چون از ما خیلی کینه دارند .

    • بدون نام

      غلط زیادی نکن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        . برات متاسفم .

    • بدون نام

      مگه وقتی تو جنگ تحمیلی ما با دنیا جنگیدیم تو کشور خودمون چی شد که حالا اگه اون نبودو این نبود به وقت تهران میشد و ...
      جک نگو ....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اونی که جنگید مثل تو فکر نمیکرد و عقلش رو دست دشمنانش نداده بود . اونها با ذکر یا حسین میجنگیدند همانطور که مدافعان حرم اینطور بودند و هستند نه اینکه وقتشون رو پای اخبار بی بی سی و سریالهای ترک و ..... بگذرونند .

    • بدون نام

      جناب بی خیال به جای این افاضات بهتر نبود میرفتی به دفاع حرمها بلکه شهادت نصیب توهم میشد!!!!!ابته اگه غیرتشو داری!!!!یا شماهم جزء اونایی که از دور نشستی ومیگی لنگش کن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هر کس باید طبق تخصصی که داره وظیفه اش رو انجام بده و فیلم ایشان هم مثل جهاد جوانان وطن است و الا افراد نادان یا وطن فروش با تبلیغاتشون سعی دارند حقیقت رو وارونه نشون بدهند .

    • هادی

      دوست عزیز اگر به وقت شام نبود باید به وقت تهران میشد چرا متوجه نمیشی.جنگ در داخل کشور بهتر بود یا هزاران کیلومتر دورتر.عجیبه که نمیفهمند بعضی ها.

      پاسخ ها

      • مهران

        برای تو و آقا زاده هایی که از جنگ میترسید شاید بهتر باشه .ولی برای ما که 8سال با عراقی ها جنگیدیم نه.

      • بدون نام

        یعنی بخاطر حفظ خودمون پدر مردم سوریه رو دراریم؟ اونجا بجنگیم اونا آواره شن به نفع ما؟ جالبه

      • بدون نام

        چون عقلشون رو دست دیگران و تحلیلهای شبکههای دشمن میدهند و بعد لاف ایرانی بودن میزنند .

    • مهران

      .... اگر مدافعین حرم نبودن ارتش که بود....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگه ارتش هم میرفت شما همین حرفها رو براش میزدید .

    • بدون نام

      من موندم چرا نمیریم افغانستان بجنگیم الان که به وقت کابله

    • بدون نام

      کاملا درست . از زحمات این کارگردان ایرانی عاقل و با فهم و شجاع تشکر میکنیم .

    • س

      سینماگران خود فروخته که تاریخ مصرفشان تمام شده

    • بدون نام

      الان به وقت یمن هست
      و بر همه ی مسلمانان واجب است که به هر طریقی که میتوانند یاری کنند...

      پاسخ ها

      • مهران

        بله شما ها هم با بچه هاتون توی آمریکا و انگلیس حال کنین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج