۶۹۵۳۹۵
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

فکری: حفظ صدرنشینی سخت‌ترین کار جهان است

سرمربی نفت‌مسجدسلیمان معتقد است مهمتر از صدرنشینی حفظ آن است که این تیم ۲۴ هفته در صدر بوده و در آینده هم تمام تلاشش را خواهد کرد تا این روند را حفظ کند و فصل را با جشن قهرمانی پایان دهند.

ورزش سه: تیم فوتبال نفت‌مسجدسلیمان باوجود عملکرد خوب در نیم فصل اول و صدرنشینی در لیگ آزادگان نیم فصل دوم را خوب آغاز نکرد. محمود فکری سرمربی این تیم در این رابطه می‌گوید: خدا را شکر می کنیم که در سال ۹۶ به صدرجدول آمدیم و سال را با همین رتبه پایان دادیم. امیدواریم سال ۹۷ این روند ادامه‌دار باشد و در نهایت به قهرمانی برسیم.

وی در ادامه گفت: به هر حال هر تیمی در صدرجدول باشد تیم‌ها دیگر با قصد توقف آن مقابل این تیم قرار می‌گیرند و انگیزه دو چندان نه بلکه صدچندان برای این کار دارند. شما ببینید تیم دوم بارها دست به دست شده و گاهی نساجی، خونه‌به‌خونه و بادران دوم جدول بودند و اکنون هم فجرسپاسی در این رتبه قرار دارد خب مسلما همه تلاش می‌کنند تا جایگاه تیم‌های اول و دوم را به کسب کنند و این طبیعی است.

او افزود: تمام تیم‌های تلاش می‌کنند تا بتوانند در جایگاه اول و دوم قرار بگیرند و در واقع این رتبه را حق خود می‌دانند. واقعا کار ما برای حفظ این رتبه تا اینجای کار خیلی سخت بوده هرچند که این را بهانه‌ای برای نگرفتن نتایج خوبمان نمی‌دانیم و باید تلاشمان را برای حضور قطعی‌مان در صدر بیشتر از قبل کنیم. ما نباید اجازه بدهیم که حریفانمان به راحتی ما را شکست دهند یا متوقف کنند. مجموعه نفت در طی این مدت خیلی برای حفظ قهرمانی و صدرنشینی تیم تلاش کرده ضمن آنکه ما تا روزهای پایانی سال ۹۶ تمام قد حمایت هوادارانمان را پشت سر خود احساس کردیم و با همین انگیزه سال جدید را آغاز خواهیم کرد. البته خواهش من از طرفداران مسجدسلیمان این است که صبور باشند و اسیر حاشیه‌های حول تیم نشوند. آنها با حضورشان می‌توانند به بازیکنان روحیه دهند تا انگیزه تیم برای قهرمانی در فصل ۹۷-۹۶ بیش از پیش شود.

سرمربی نفت تصریح کرد: اگر قرار باشد هر کسی به کار دیگری کار داشته باشد و به جای انجام وظایف خود در کار دیگری مداخله کند، این اصلا درست نیست. امیدوارم همگی با یکدلی و دلسوزی بیشتر این ۶ بازی باقیمانده را به خوبی پشت سر بگذاریم تا در نهایت جشن قهرمانی بگیریم.

فکری در پاسخ به سوالی که گفته می‌شود نفت‌مسجدسلیمان بیشتر بازی‌هایش را دفاعی بازی می‌کند هم گفت: ما در مجموع باید گل‌هایی که به ثمر می‌رسانیم را حفظ کنیم و در این مدت محتاط‌تر بازی کنیم، در واقع باید دست به عصاتر کار کنیم تا وقتی گلی زده می‌شود از آن حراست شود. البته اینطور نیست که ما در حملات ضعیف هستیم نه، ما در خیلی از مواقع از حریفان موقعیت‌های گلزنی و گسازی بیشتر داریم اما باید دقتمان را افزایش دهیم تا از این فرصت‌ها به بهترین نحو استفاده کنیم و فرصتی به حریف ندهیم تا بتوانیم همان یک گل را هم حفظ کنیم و در نهایت بازی را با پیروزی به پایان برسانیم.

سرمربی نفت در خصوص دیدارهای آتی و تاثیر آن روند نتیجه‌گیری این تیم خاطرنشان کرد: همه بازی‌ها سخت‌اند و هیچ بازی آسانی نیست باتوجه به آنکه گفتم همه مقابل نفت با تمام وجودشان بازی می‌کنند تا از ما امتیاز بگیرند که خب این طبیعی است همانطور که گفتم ما بازی آسانی در این هفته‌ها نخواهیم داشت حتی نفت مقابل صبا و راه‌آهن تیم‌های قعرنشین هم بازی راحتی نداشت. البته بازیکنان ما نشان داده‌اند که مقابل تیم‌های قوی‌تر بهتر بازی می‌کنند و با انگیزه‌تر هستند. ان‎شاءالله بچه‌ها هیچ مشکلی برای رویارویی با تیم‌های سخت جدول نداشته باشند و بتوانند بازی را با پیروزی پایان دهند.

نفت‌مسجدسلیمان در فصل گذشته با هدایت محمود فکری از سقوط نجات پیدا کرد و در عین ناباوری اکنون صدرنشین لیگ دسته یک است، از سرمربی نفت در این رابطه می‌پرسیم که حفظ نفت در لیگ سخت‌تر بوده یا صدرنشینی که می‌گوید: حفظ نفت‌مسجدسلیمان آن هم با شرایطی که ما به این تیم اضافه شدیم و بازی‌های سختی که این تیم در آن مقطع داشت واقعا کار دشواری بود. نفت از هفته چهارم صدرنشین شد البته ما از هفته‌های اول هم فاصله آنچنانی با صدر نداشتیم اما خب از آن موقع صدرنشین شدیم که به نظرم صدرجدول را گرفتن خیلی سخت نیست بلکه حفظ صدر از هر کاری سخت‌تر است که خب خدا را شکر ما با حمایت هواداران و تلاش بچه‌ها و زحمات مسئولین توانستیم تاکنون جایگاهمان را حفظ کنیم و با رقم زدن این اتفاق شخصیت تیمی نفت را تا به امروز حفظ کرده‌اند. ان‎شاءالله همین روند ادامه‌‌دار شود و ما فصل را با صدرنشینی و قهرمانی پایان دهیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فجروخونه ب خونه لیگ برتری میشن،،،شک ندارم،،،شماهم شک نکنید

    • بدون نام

      نفت مسجدسلیمان قهرمان لیگ میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج