۶۹۵۴۱۳
۵ نظر
۵۰۰۰
۵ نظر
۵۰۰۰
پ

کی‌روش: هر وضعیتی از شرایط فعلی بهتر است

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید باید یک راهکار کارآمد، تعامل‌گونه و راهکاری که بتواند اهداف تیم ملی را مرتفع کند، پیدا کنیم.

برترین ها: به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کارلوس‌ کی‌روش پس از بازگشت تیم ملی ایران از اردوی تونس و اتریش در گفت‌وگو با خبرنگار یکی از روزنامه‌های سراسری در پاسخ به این سوال که آیا بعد از دو بازی برابر تونس و الجزایر نسبت به آمادگی برخی بازیکنان دغدغه پیدا کرده‌اید، گفت: دغدغه ندارم اما واقعیت این است به نتایجی رسیدم که باید روی این نتایج کار کنیم و بتوانیم به اهداف‌مان نزدیک شویم. مهمترین مساله‌ای که باید درباره آن بنشینیم، گفتمان انجام دهیم و گفت‌وگوهای جدی انجام بدهیم این است که چطور می‌خواهیم بازیکنان داخلی‌مان را برای جام جهانی آماده کنیم. مطمئنا وظایف باشگاهی وجود دارد، وظایفی که بازیکنان نسبت به باشگاه‌هایشان دارند، وظایف مربیگری وجود دارد ولی فراموش نکنیم فراتر و بالاتر از تمام این وظایف، وظایف همه ما نسبت به تیم ملی جمهوری اسلامی ایران است.

او افزود: اگر از من می‌پرسید که آیا من یک قدم جادویی دارم که بخواهم همه چیز را به یکباره درست کنم، خیر اینطور نیست. ولی این بدان معنا نیست که ما نباید کارمان را انجام دهیم. ما باید یک راهکار پیدا کنیم. هیچ فرمول جادویی نمی‌توانیم داشته باشیم. باید یک راهکار کارآمد، تعامل‌گونه و راهکاری که بتواند اهداف تیم ملی را مرتفع کند، پیدا کنیم. باید بتوانیم یک راهکار خلق کنیم و مجددا بسازیم. هر چه هست باید یک راه حل پیدا کنیم.

کی‌روش در پاسخ به این سوال که چقدر امیدوار هستید، گفت: وظیفه من این است که جامه فوتبال ایران را در مسیری قرار دهیم تا بتوانیم شرایط را تغییر بدهیم و راهکارهایی مناسبی را پیدا کنیم. اگر از من می‌پرسید که من تفکر مثبتی نسبت به این مطلب دارم، خیر چون کارمان بسیار دشوار است. تنها مطلبی که از آن مطمئن هستم این است که شرایط فعلی راه حل نیست و هر شرایطی که بتوانیم به وجود بیاوریم از شرایط فعلی‌مان بهتر خواهد بود.

وی در پایان گفت: الان زمانی است که به مشاهداتمان ادامه بدهیم. تک تک بازیکنان‌مان را حمایت می‌کنیم و دعا می‌کنیم که بازیکنان ملی‌پوشان‌مان به مصدومیت‌ دیگری دچار نشوند چون الان زمان این نیست که بخواهیم شاهد مصدومیت دیگری باشیم. ما امیدوار هستیم که پنج بازی دیگری در راه آماده‌سازی انجام دهیم. ترکیه، یونان، ازبکستان، سوریه و لیتوانی این پنج بازی است. فقط باید شرایط اردویی‌مان را در ترکیه نهایی کنیم و در نهایت از جام جهانی ۲۰۱۸ لذت ببریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضا

      کی روش نبایدعملکرداش را به گردن باشگاهها بیندازد همه قبول دارند که بازیکنان تیم های باشگاهی مطرح کشور درحال حاضر شرایط مطلوبی دارند اگر بهتراز وضع موجود میخواهد باید خودش رو بازیکنان کارکند واز دیگر مربی ها انتظار نداشته باشد

    • بدون نام

      بازیکنایه آماده و خوب رو دعوت کن لجبازی نکن احتیاجی به این ادا اطفارا هم نیست.جا خانزاده و کسایه دیگه هستن بازیکنایه خوب مثل حسینی استقلال در دفاع انصاری و کلی بازیکن خوب دیگه رفتی هرچی بازیکن نا اماده هست آوردی غرغرم میکنی کنعانی زادگان هم مصدوم نبود الان فیکس تیم بود خجالت بکش مردک

      پاسخ ها

      • رضا

        عجب کارشناسی.یاد سرهنگ علیفر افتادم

    • @cocain.m1368

      بجا اینکه تو طول سال رو بازیکنا کارکنی دنبال اسپانسرو تفریح و خوش گذرونی بودی ...الان مثل اینایی که شب امتحان میخوان کل کتابو یجا بخونن شدی آره فدراسیون فوتبال که صاحاب نداشته باشه میشه این.بعدشم دلبخواهی بازیکن میگیری چی انتظار داری الان هافبک دفاعی امید ابراهیمی با کمال کامیابی نیا رو بزاری هیچ کسی رد نمیشه ازشون از اونورم دفاع وسط و سد جلال بزاری با حسینی استقلال برمیداری چارتا چپرچلاق میزاری تو تیم چی انتظار داری برو با مفت خوریت حال کن از الان بهونه هاتو دلیلاتو برای بختای تیم ملی آماده کردی هر وشوری بجز ایران بود اگر همچین حرفی میزدی با تو دهنی اخراجت میکردن میگفتن پس این چند سال داشتی چه غلطی میکردی که الان یادت افتاده آره ولی امان از زدوبند و اختلاسای پشت پرده

    • ایران

      داره فرار رو به جلو میکنه .میدونه که تو جام جهانی نمیتونه نتیجه بگیره ولی برای فرار از انتقاد سنگی رو جلوی فوتبال ایران گذاشته که خودش هم خوب میدونه که باشگاه ها موافقت نمیکنند .کیروش صداقت نداره .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج