۶۹۵۴۲۵
۱ نظر
۵۰۱۲
۱ نظر
۵۰۱۲
پ

پوسترهای جدید فیلم «انتقام جویان: نبرد ابدیت»

پوسترهای جدیدی برای فیلم Avengers: Infinity War «انتقام جویان: نبرد ابدیت» با حضور تعداد قابل توجهی از قهرمانان دنیای سینماتیک مارول منتشر شد.

گیمفا: پوسترهای جدیدی برای فیلم Avengers: Infinity War «انتقام جویان: نبرد ابدیت» با حضور تعداد قابل توجهی از قهرمانان دنیای سینماتیک مارول منتشر شد. استودیو مارول در حال گردآوری تمام ابرقهرمانان مارول از ده سال پیش تا کنون است. در تلاشی برای نبردی قریب الوقوع با تانوس (Thanos)، مخاطبان ابرقهرمان‌‌ها باید بیایند تا ببینند چگونه در نهایت عشق با قدرت پیوند داده خواهد شد. در این فیلم نگهبانان کهکشان (Guardians Of The Galaxy) با تیم انتقام جویان ترکیب خواهند شد و همچنین مرد عنکبوتی نیز که اکنون رسما یک انتقام جو است، به آنها پیوسته و دکتر استرنج (Doctor Strange) را ملاقات می‌کند.

در حالی که تریلرها تمرکز خود را بر قدرت زیاد تانوس و شکست ناپذیری او معطوف کرده‌اند، از سمتی دیگر پوسترهایی از شخصیت‌ها منتشر شده‌اند که قهرمان‌ها را بصورت گروه‌های تفکیک شده نشان می‌دهد. ثور (Thor) با بازی کریس همسوورث (Chris Hemsworth) با راکت (Rocket)‌ و گروت (Groot) در یک پوستر و از سمتی دیگر مرد آهنی (Iron Man)‌ با بازی رابرت داونی جونیور (Robert Downey Jr) و دکتر استرنج با بازی بندیمت کامبربچ (Benedict Cumberbatch) در پوستری جداگانه دیده می‌شوند. این گروه‌ها در پوسترهای زیر دیده می‌شوند.

پمارول پنج پوستر جدید برای «انتقام جویان: نبرد ابدیت» منتشر کرده است که بازیگران را به دسته‌هایی تقسیم می‌کند. تعدادی از این گروه‌ها مورد انتظار بوده‌اند اما تعدادی نیز سورپرایز به همراه داشتند. در عین حال آن‌ها شامل تانوس نمی‌شوند. شما می‌توانید پوسترها را در زیر مشاهده کنید

هنگامی که صحبت از تقسیم شدن اعضای انتقام جویان می‌شود، تیم «مرد آهنی» و تیم «نگهبانان کهکشان» بیش از همه به چشم می‌آیند. پوستر مرد آهنی، دکتر استرنج، مرد عنکبوتی و وانگ (Wong) را شامل می‌شود. اما پوستر نگهبانان شامل پنج عضو اصلی و ثور می‌شود. همانطور که در پوستر تیم کاپیتان آمریکا مشاهده می‌شود نگهبانان کمی جدا از هم هستند و نبولا (Nebula)‌ و مانتیس (Mantis)‌ در این پوستر دیده می‌شوند. پوستر تیم «پلنگ سیاه» شامل تی چالا (T'Challa) و اوکویِ (Okoye) و همچنین بیوه‌ی سیاه (Black Widow)‌ و هالک (Hulk) است. در نهایت پوستر تیم ویژن (Vision) شامل اسکارلت ویچ (Scarlet Witch) و ویژن در کنار هم است. اما فالکون (Falcon) و ماشین جنگی نیز در ٖآن حضور دارند که احتمالا وظیقه‌ی ٖآن‌ها محاظفت از سنگ ذهن (Mind Stone) است.

رنگ پوسترها با سنگ‌های ابدیتی که در آن‌ها قرار دارد هماهنگ است. ویژن دارای سنگ زرد (سنگ ذهن) است و پوستر آن‌ها نیز زرد است. گروه کاپیتان آمریکا آبی است و این به خاطر سنگ فضا (Space Stone) است و لوکی (Loki) تنها کسی است که در حال حاضر به Tesseract متصل است. پوستر مرد آهنی برای سنگ حقیقت (Reality Stone) به رنگ قرمز است. پوستر پلنگ سیاه اما سبز است. در نهایت نگهبانان به رنگ بنفش هستند و این بخاطر سنگ قدرت (Power Stone)‌ است. تنها یک سنگ ابدیت جا مانده است. به نظر شما کدام است؟ رنگ نارنجی سنگ روح (Soul Stone) رمزهای بیشتری به داستان اضافه می‌کند و مشخص نیست سنگ نهایی قرار است چه وقایعی را رقم بزند.

پوسترهای جدید فیلم «انتقام جویان: نبرد ابدیت»

پوسترهای جدید فیلم «انتقام جویان: نبرد ابدیت»

پوسترهای جدید فیلم «انتقام جویان: نبرد ابدیت»

پوسترهای جدید فیلم «انتقام جویان: نبرد ابدیت»

پوسترهای جدید فیلم «انتقام جویان: نبرد ابدیت»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عالی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج