جاباما
۶۹۵۶۱۱
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

اتاق اصناف: بازار نوروز مناسب است

رییس اتاق اصناف ایران درباره وضعیت تنظیم بازار شب عید و ایام نوروز امسال معتقد است که تنظیم بازار مناسبی صورت گرفت و تنها گوشت مرغ با افزایش قیمت مواجه شده بود که مجددا ارزان شد.

خبرگزاری ایسنا: رییس اتاق اصناف ایران درباره وضعیت تنظیم بازار شب عید و ایام نوروز امسال معتقد است که تنظیم بازار مناسبی صورت گرفت و تنها گوشت مرغ با افزایش قیمت مواجه شده بود که مجددا ارزان شد.

در شب عید و ایام نوروز هر سال به دلیل افزایش میزان تقاضا نسبت به عرضه انواع محصولات و کالاهای مختلف، تنظیم بازار کار مشکل‌تری برای مسئولان می‌شود و تخلفات بیسشتری در این بین صورت می‌گیرد، چرا که عمدتا تعادل عرضه و تقاضا در این مقطع زمانی در بازار به هم می‌خورد.

علی فاضلی در این باره به خبرنگار ایسنا گفت: امسال در ایام و هفته‌های قبل از عید و ایام نوروز، وضعیت بازار انواع محصولات و کالاهای مختلف مناسب بود و مشکل خاصی وجود نداشت و این نشان می‌دهد که تنظیم بازار نوروزی به خوبی صورت گرفته بود.

وی افزود: تنها در زمینه گوشت مرغ با افزایش قیمت مواجه بودیم که با ورود به موقع وزارت جهاد کشاورزی و شرکت پشتیبانی امور دام، بازار این محصول نیز کنترل شد؛ به گونه‌ای که بر اساس آخرین آمارهای رسیده، هر کیلوگرم گوشت مرغ به حدود ۷۲۰۰ تومان به صورت میانگین در بازار کشور رسیده است که مد نظر ما هم همین نرخ بود.

فاضلی گفت: بازار امسال در شب عید و ایام نوروز با کمترین مشکل مواجه شد و نوسان قیمت چندانی نداشتیم که در این زمینه می‌توانیم به بازار میوه و تره‌بار اشاره کنیم که نوسانات تخلفات چندانی را در آن شاهد نبودیم. از این پس نیز نظارت‌ها و بازرسی‌ها در بازار سراسر کشور ادامه دارد و اجازه نمی‌دهیم تعادل در بازار به زیان مردم یا تولید کنندگان به هم بخورد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مدیران مقتصد ـ درآمد محتمل

    • بدون نام

      مدیران نادان= کشور ویران

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج