جاباما
۶۹۵۶۷۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

قلعه نویی: تراکتورسازی، سرنوشت ما را تعیین می‌کند

سرمربی ذوب آهن اصفهان گفت که بازی مقابل تراکتورسازی سرنوشت تیمش ذوب‌آهن را تعیین می‌کند و به امتیاز آن احتیاج بسیاری دارند.

خبرگزاری ایسنا: سرمربی ذوب‌آهن اصفهان گفت که بازی مقابل تراکتورسازی سرنوشت تیمش ذوب‌آهن را تعیین می‌کند و به امتیاز آن احتیاج بسیاری دارند.

امیر قلعه‌نویی درباره بازی روز جمعه تیمش مقابل تراکتورسازی تبریز در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: تیم ما روز جمعه بعد از یک تعطیلی کوتاه‌مدت به مصاف تراکتورسازی می‌رود و به طور طبیعی، به دلیل وقفه به وجود آمده شرایط این مسابقه برای هر تیمی دشوار است.

او ادامه داد: به هر حال طبیعی است که با توجه به این وقفه، نیازمند زمان هستیم تا بازیکنان ما کاملاً در شرایط مسابقه قرار بگیرند و این موضوع به یک هفته زمان نیاز دارد. با این حال، به خوبی می‌دانیم که در این مسابقه با توجه به شرایط میزبانی و حضور هواداران، انتظاری جز پیروزی از ذوب‌آهن نیست بنابراین با همه توان خود به میدان می‌رویم.

سرمربی ذوب‌آهن اصفهان درباره مصدومان و محرومان تیمش در این مسابقه تصریح کرد: برای این مسابقه به جز اکبر ایمانی که به دلیل مصدومیت شرایط بازی را ندارد، محروم و مصدوم دیگری نداریم اما رشید مظاهری تنها در آخرین تمرین تیم پیش از این بازی در کنار ما خواهد بود و ربیع عطایا نیز بدون تمرین به جمع ما برای مسابقه اضافه خواهد شد.

قلعه‌نویی با اشاره به بازی‌های حساس تیمش در ورزشگاه فولادشهر و میزبانی این تیم در سه بازی آینده اضافه کرد: ما سه بازی مهم پشت سر هم در فولادشهر داریم و شاید این بازی سرنوشت فصل را برای ما تعیین می‌کند، بنابراین به طور قطع تلاش می‌کنیم که از فرصت‌های خود نهایت استفاده را به منظور کسب امتیاز بیشتر ببریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج