۶۹۵۷۵۱
۹ نظر
۵۰۰۰
۹ نظر
۵۰۰۰
پ

بازی ما در ازبکستان حساس تر است

مسلمان: کار اقای برانکو عاقلانه بود

هافبک پرسپولیس با اشاره به اینکه هنوز پیشنهادی از این باشگاه دریافت نکرده از انتظارش برای مذاکره مدیران صحبت کرد.

ورزش سه: محسن مسلمان در پایان دیدار برابر سایپا که با شکست سرخپوشان همراه بود ضمن تبریک سال نو و عذرخواهی بابت این باخت به هواداران اعلام کرد هنوز باشگاه پیشنهاد و مذاکره‌ای برای تمدید به او نداده است.

او در ادامه گفت: شرمنده هواداران شدیم که امروز استقبال بسیار خوبی داشتند اما نتوانستیم بازی را ببریم و قهرمانی را تقدیم شان کنیم. اما فکرک نم حاکم مطلق زمین بودیم در ۹۰ دقیقه و گل اول هم که کاملا آفساید بود ما از وسط زمین فهمیدیم آفساید است چطور کمک داور نفهمید. اما نمی شود نتیجه را به گردن داور انداخت، داور هم جزوی از بازی است و ما تمام تلاشمان را کردیم اما شرمنده هواداران شدیم.

مسلمان در خصوص نبود بازیکنان ملی پوش هم اظهار داشت: نبود آن ها صددرصد تاثیرگذار بود و آن ها بازیکنان اصلی تیم و نیاز تیم ما هستند. اما باتوجه به بازی که داریم صلاح نبود آن ها بازی کنند چرا که بازی بعدی ما حساس تر است و بنظرم آقای برانکو کار عقلانی کرد که اجازه نداد آن ها بازی کنند.

هافبک بازیساز تیم پرسپولیس درباره تاخیر افتادن در جشن قهرمانی گفت: جشن قهرمانی که هفته آخر بود و فردا هم اگر ذوب آهن مساوی کند، ما قهرمان هستیم. اما اگر نشود هم بازی بعدی را میبریم تا قهرمانی تثبیت شود.

وی ادامه داد: تیم ها جلوی ما ۲۰۰ برابر قوی تر می شوند و هفته بعد بازیکنان سایپا را ببینید فکر کنم شعاع حرکتی شان ۱*۱ می شود اما جلوی ما همه ۱۵ کیلومترمی دوند و انگار مقابل بارسا بازی می کنند نمی دانم چرا جلوی استقلال اینطور نیستند؟ خداروشکر انقدر قوی هستیم که همه تیم ها با قدرت جلوی ما بازی می کنند. همه بازیکنان تمام تلاششان را کردند اما توپ ها در گل نرفتند و داور هم کمک کرد تا ما بازنده باشیم.

مسلمان درخصوص قدرت تیم سایپا نکاتی را بیان کرد: ما قصد زیر سوال بردن عملکرد سایپا را نداریم. کلا همه تیم ها جلوی ما با قدرت بازی می کنند و دوست دارند جلوی پرسپولیس بهترین بازی را داشته باشند.

او در باره بازی بعدی با نسف هم گفت: ما در این بازی حتما به یک مساوی یا برد نیاز داریم و خداروشکر همه بازیکنان هستند به جز شجاع و امیدواریم که پیروز شویم.

مسلمان در واکنش به اینکه تصمیمش برای ادامه همکاری با باشگاه و تمدید قرارداد چیست گفت: در حال حاضر که آقای گرشاسبی در سوئیس هستند و مشغول مذاکره برای تمدید برای برطرف کردن مشکل محرومیت. این مساله مهمتر است و همه ما امیدواریم که برطرف شود و تیم بهرحال برای ادامه حضور موفقیت آمیز نیاز به جذب چند بازیکن دارد. در خصوص خودم هنوز مذاکره‌ای صورت نگرفته و تصمیمی نگرفته‌ام. باشگاه‌های دیگر مثل سپاهان صحبت کرده‌اند اما باشگاه پرسپولیس فعلا صحبتی نکرده و آقای گرشاسبی نیز مشغول مذاکره برای برطرف کردن مشکل محرومیت و همچنین برطرف کردن موانع دردسرسازی مثل پرونده گولچ هستند.

وی در پایان در خصوص اینکه آیا باشگاه سپاهان به او پیشنهاد ۲ و نیم میلیاردی داده گفت: در خصوص مسائل مالی صحبتی نشده و این را دوستان رسانه‌ای نوشته‌اند .

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • girl.دوآتیشه استقلالی

      آخه بچه قرتی تو کجاست قوی بود اگه قوی بودی نشناختید بدبخت اسم استقلال نیار عقده ای بازی بهت ندادن یه مدت روت تاثیرگزاشته

    • بدون نام

      تو چکار استقلال داری که میگی چرا بازیکنها مقابل استقلال محکم بازی نمی کنند؟ فکر کنم بازی سیاه جامگان وتراکتور وصنعت تو آبادان وچند بازی دیگه که مقابل شما حتی به پاس درست ندادن یادت رفت که امتیاز مفت گزفتین به بار به تیم جلوتون محکم بازی کرد بهت فشار اومده؟

    • مهدی

      تیمتون خفنه واسه همین این حرفا چیه منطقی نبود

    • کیانوش

      این چقدر بی جنبه ست جنبه بازی کردن نداره...در حد ژاوی و اینیستا و تونی کروز و شجاعیان و کاکا و...حرف میزنه

    • کاوه

      چقدر چاپلوسه

    • بدون نام

      حالا چرا ... مالی برانکو رو میکنی؟ میخوای بازم فیکس باشی؟

    • بدون نام

      برانکو نباید اجازه بده بازیکنش چابلوسیش رو کنه...باید فیکس بازیش بده تا به اینجور مسائل رو نیاره.بذارش تو زمین تا فوتبالمون از این کثیف تر نشه

    • بدون نام

      من موندم شما کیسه ایا چرا میاین خبر پرسپولیسو میخونین؟؟!!هان؟! چرا فحش میدین بیشعورا خونوادتون ادب یادتون نداده.فوتبال رو با فحش قاطی نکن.میخوای بحث کنی حرصت گرفته کل کل فوتبالی کن نه فحش بده...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آخه با شما لنگی ها کلکل اومده حرف چرت میزنه قلیونی چطور جلو استقلال وریا درتون گذاشت الانم
        سایپا درتون گذاشت شما باداوری وفدراسیون دلتون خوشه پنالتی که نبود گرفتن برا تون پس بدون هرتیمی جلو اس اس تهران لنگ میندازه جونم اس اس قلبم اس اس تیمها با داوری وبدون داوری جلو استقلال خم میشن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج