جاباما
۶۹۵۹۲۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

تداوم معدوم سازی مواد غذایی فاسد در نوروز

رییس اداره بهداشت مواد غذایی و بهسازی اماکن عمومی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت با بیان اینکه تاکنون یک میلیون و ۲۷۷ هزار و ۴۱۰ کیلو گرم مواد غذایی فاسد و غیر بهداشتی معدوم شده است، از تشدید بازرسی های بهداشتی همزمان با موج دوم سفرهای نوروزی خبر داد.

ایسنا نوشت: رییس اداره بهداشت مواد غذایی و بهسازی اماکن عمومی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت با بیان اینکه تاکنون یک میلیون و ۲۷۷ هزار و ۴۱۰ کیلو گرم مواد غذایی فاسد و غیر بهداشتی معدوم شده است، از تشدید بازرسی های بهداشتی همزمان با موج دوم سفرهای نوروزی خبر داد.

مهندس سید رضا غلامی ضمن تاکید بر تشدید بازرسی ها همزمان با موج دوم سفرهای نوروزی، گفت: تاکنون ۶۵۰ هزار و ۸۸۶ بازدید بهداشت محیطی از مراکز و اماکن و با تاکید بر مراکز و اماکن حساس به عمل آمده است و بازرسان بهداشت محیط ۲۲ هزار و ۵۱۳ مورد از مراکز و اماکن بین راهی را مورد بازدید قرار داده اند.

وی با بیان اینکه در این بازه زمانی ۱۸۰۲ مورد از محل های متخلف بهداشتی پلمپ شده است، خاطرنشان کرد: تاکنون ۸۰۹۳ مورد از مراکز و اماکن متخلف بهداشتی به مراجع قضایی معرفی شده اند و ۱۴ هزار و ۶۶۴ مورد از بازرسی ها با دستگاه ها و ادارات دیگر به ویژه تعزیرات انجام شده است.

رییس اداره بهداشت مواد غذایی و بهسازی اماکن عمومی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت با بیان اینکه تاکنون۳۵۳۲۸۷ مورد کلر سنجی انجام شده است، ادامه داد: از ابتدای طرح تاکنون، ۴۶ هزار و ۵۳۳ مورد اخطار برای نواقص بهداشتی صادر شده و ۲۱ هزار و ۱۷۲ مورد نمونه برداری مواد غذایی از سطح عرضه صورت گرفته که در طی آن ۱۲۷ هزار و ۷۴۱۰ کیلو گرم مواد غذایی فاسد و غیر بهداشتی معدوم سازی شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج