۶۹۵۹۵۷
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

امام جمعه موقت بجنورد:

دشمنان موضوع حجاب اجباری را در کشور مطرح کرده‌اند

امام جمعه موقت بجنورد با بیان اینکه مدتی است که دشمنان موضوع حجاب اجباری را در کشور مطرح کرده اند، اظهار کرد: وزارت کشور نظرسنجی را از مردم انجام داده است و ۹۵ درصد از مردم موافق داشتن حجاب است.

خبرگزاری ایسنا: امام جمعه موقت بجنورد با بیان اینکه مدتی است که دشمنان موضوع حجاب اجباری را در کشور مطرح کرده اند، اظهار کرد: وزارت کشور نظرسنجی را از مردم انجام داده است و ۹۵ درصد از مردم موافق داشتن حجاب است.

حجت الاسلام و المسلمین سید مرتضی موسوی جاجرمی در نماز عبادی و سیاسی جمعه با تاکید بر اینکه حضرت زینب(س) یکی از الگوهای بسیار خوب برای زنان و دختران است، افزود: اصل امر به معروف و نهی از منکر اقتضاء می کند که حجاب در کشور وجود داشته باشد و زنان و دختران ایرانی دنباله روی جوامع فساد نخواهند بود.

وی با اشاره به اینکه برگزاری مراسم اعتکاف یکی از رویش های انقلاب اسلامی است، افزود: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی مراسم اعتکاف چندانی در مساجد برگزار نمی شد. اعتکاف فرصتی برای مقابله با تهاجم فرهنگی و خودسازی در جوانان است.

جاجرمی با بیان اینکه دشمن تلاش بسیاری برای جداسازی نسل سوم و چهارم ایران از انقلاب اسلامی کرده است، ادامه داد: دشمنان نتوانستند به این هدف خود برسند و علاوه بر آن تلاش های آن ها جواب بالعکس نیز داد بطوریکه هم اکنون اشتیاق جوانان برای شهادت بیشتر از دوران هشت سال دفاع مقدس شده است.

وی اظهار کرد: هم اکنون روند به گونه ای شده است که جوانان ایران برای پاسداشت از اسلام در خارج از مرزهای ایران مبارزه می کنند و به مقام شهادت می رسند.

موسوی جاجرمی در ادامه به روز ۱۲ فروردین نیز اشاره و بیان کرد: در روز ۱۲ فروردین سال ۵۸ نوع نظام به رای گذاشته شد و ۹۸.۲درصد از مردم ایران به نظام جمهوری اسلامی در ایران رای دادند. برگزاری این انتخابات هوشمندی امام راحل را نشان می دهد چراکه عدم برگزاری آن سبب می شد تا دشمنان نظام را زیرسوال ببرند.

به گفته وی نقش مردم در پیروزی انقلاب اسلامی، نقش مردم در تاسیس و تثبیت نظام، نقش مردم در انتخاب مسئولان، مکلف بودن مسئولان در برابر مردم، بهره برداری از فکر مردم در اعتلای کشور و آگاه سازی دائمی مردم از نشانه های مردم سالاری دینی است که در کشور ایران وجود دارد.

خطیب نماز جمعه بجنورد با اشاره به وفات حضرت زینب(س) گفت: این بانوی بزرگوار اسلام نماد صبر و استقامت است و بصیرت و عقلانیت از ویژگی های اصلی ایشان است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حاجی ما با حجاب مشکل نداریم،
      لطف کن،اختلاس،رانت،بیکاری،عدالت اجتماعی،ارتقا سطح مدیریت کشور،بی انگیزگی مردم،غم و درد و گرفتگی و....حل کن
      یکی اش هم حل کنید،......چاکریم

    • بدون نام

      95 یکم دروغ نیست خدایی

    • آزادی اندیشه

      این دشمنان چکارانمیکنن که!!!گرونی وبیکاری واختلاس وووووهمش کاردشمنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج