۶۹۵۹۶۲
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

امام جمعه زنجان:

۱۲ فروردین از روز‌های غرورآفرین نظام است

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: ۱۲ فروردین‌ماه، از روزهای بزرگ و غرورآفرین تاریخ نظام جمهوری اسلامی ایران است.

خبرگزاری ایسنا: نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: ۱۲ فروردین‌ماه، از روزهای بزرگ و غرورآفرین تاریخ نظام جمهوری اسلامی ایران است.

آیت‌الله علی خاتمی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه زنجان، با اشاره به فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت علی (ع)، از ماه رجب به‌عنوان ماه بندگی خداوند یاد کرد و افزود: واقع شدن ولادت مولای متقیان علی (ع) در ماه رجب، به این ماه شأن و شرافت بخشیده است.

وی همچنین با اشاره به گرامی‌داشت روز پدران آسمانی، از جان‌فشانی سه‌هزار شهید استان زنجان برای دفاع از این آب و خاک یاد کرد و ادامه داد: همین جان‌فشانی‌ شهدا باعث شد تا امروز شاهد خلق روزهایی مثل ۱۲ فروردین که در تاریخ جمهوری اسلامی ایران، روز بزرگ و غرورآفرینی است، باشیم.

خطیب نماز جمعه زنجان با یادآوری اینکه به تعبیر بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی، ۱۲ فروردین عید مسلمانان است که در این روز شاهد سقوط رژیم طاغوتی بودیم، اظهار کرد: بی‌شک، آنچه که باعث استمرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تا به امروز شده، لطف پروردگار، رهبرهای پیامبرگونه مقام معظم رهبری و حضور مردم در صحنه‌های حساس، بوده است.

آیت‌الله خاتمی در ادامه به حضور پرشور جوانان در ماه پرفیض و برکت ماه رجب اشاره کرد و گفت: خوشبختانه ۷۰ درصد معتکفین را قشر جوان تشکیل می‌دهند و این حاکی از آن است که متولیان در این زمینه کارهای ارزشمندی انجام داده و جوانان که آینده‌سازان ایران اسلامی هستند، در این مراسم معنوی حضور پرشوری دارند و این حضور در مراسمی که از رویش‌های انقلاب است را باید به فال نیک گرفت.

امام جمعه زنجان همچنین با اشاره به نام‌گذاری سال از سوی رهبر فرزانه انقلاب به سال «حمایت از کالای ایرانی»، از مسئولان خواست تا از ورود کالای قاچاق و واردات بی‌رویه جلوگیری کنند، اظهار کرد: توصیه ما به تولیدکنندگان هم این است که نسبت به تولید کالاهای یاکیفیت اقدام کنند تا زمینه حمایت از کالاهای داخلی در سالی که به این نام مزین شده است، فراهم شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج