۶۹۵۹۶۹
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

جاده‌های زنجان لغزنده‌اند

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، از لغزنده بودن برخی از محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، از لغزنده بودن برخی از محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

محمد امینی در گفت‌وگو با خبرنگار با بیان اینکه بارش باران از ساعاتی پیش در برخی از نقاط استان آغاز شده است، افزود: این بارش‌ها به صورت پراکنده در آزادراه زنجان ـ تبریز و ترانزیت زنجان ـ میانه (محدوده انتهای حوزه استحفاظی استان زنجان)، زنجان ـ بیجار، زنجان ـ طارم، زنجان ـ تهم ـ چورزق و نیک‌پی ـ ماه‌نشان مشاهده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه وزش باد شدید تا بسیار شدید در اغلب مناطق استان مشاهده می‌شود، تصریح کرد: توصیه ما به رانندگان در چنین شرایط جوی این است که برای تردد ایمن به هنگام بارندگی، از تغییر مسیر و ترمز گرفتن ناگهانی خودداری کنند.

این مسئول در ادامه با بیان اینکه طبق پیش‌بینی هواشناسی، احتمال بارش پراکنده باران در برخی نقاط استان وجود دارد، اظهار کرد: در حال حاضر ۲۸ اکیپ راهداری در ۲۸ گردنه کوهستانی و سخت‌گذر این استان به‌طور شبانه‌روزی برای مسافران و رانندگان عبوری از مسیرهای ارتباطی استان در صورت نیاز خدمات ارائه می‌دهند.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان خاطرنشان کرد: هم‌وطنان می‌توانند برای اطلاع از وضعیت راه‌های این استان با سامانه ۱۸۱۶ در تماس باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج