۶۹۵۹۸۵
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

هشدار به مسافران از برپایی چادر در کنار رودخانه‌ها

ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر دو اطلاعیه صادر کرد و از مردم خواست از برپایی چادر در حاشیه رودخانه‌ها و مناطقی که احتمال آب‌گرفتگی دارد جداً خودداری کنند.

خبرگزاری مهر: به نقل از روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، متن اطلاعیه شماره ۲ ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر به شرح زیر است:

«ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر با توجه به موج دوم سفرهای هم‌وطنان موارد ذیل را توصیه می‌کند:

از دستگاه‌های عضو ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر و واحدهای تابعه استانی مصرانه درخواست می‌شود بر نحوه خدمات‌رسانی کلیه پایانه‌های حمل‌ونقل، شرکت‌های حمل‌ونقل زمینی، هوایی و ریلی، اماکن خدمات بین‌راهی و پایگاه‌های امدادی هلال‌احمر نظارت دقیق به‌عمل آورده تا موجبات رضایتمندی مسافرین محترم که در این مرحله سفر خود را به پایان رسانده و به شهرهای خود بازمی‌گردند فراهم شود.

آمادگی و هماهنگی ستادهای اجرایی استان‌ها در ارائه خدمات بهینه به مسافران نوروزی و همکاری و مشارکت مردم با خدمت‌گزاران امر سفر در حد مطلوبی ارزیابی می‌شود و لازم است نظارت و کنترل موجود بر واحدها و مراکز خدماتی مرتبط با سفر را با قوت فعلی حفظ کنند.

توصیه می‌شود هم‌وطنان عزیز قبل از سفر طی تماس با سامانه‌های ارتباط مردمی سازمان‌های خدمات رسان و مرتبط با سفر از مقصد سفر خود اطلاعات لازم را کسب کنند.

هم‌وطنان عزیز در مکان‌هایی که توسط ستادهای اجرایی خدمات سفر استان‌ها و شهرداری‌ها تعیین شده است، نسبت به برپایی چادر اقدام کنند و از برپایی چادر در سایر مکان‌ها به‌خصوص در حاشیه رودخانه‌ها و مناطقی که احتمال آب‌گرفتگی دارد جداً خودداری کنند.

به هم‌وطنان عزیز توصیه می‌شود برای سفر از ناوگان حمل‌ونقل عمومی استفاده کنند.»

همچنین متن اطلاعیه شماره ۳ ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر به شرح زیر است:

«با توجه به تعطیلات پیش رو در ایام بعد از ۱۳ فروردین و ادامه سفر مسافران به استان‌های کشور، ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر طی اطلاعیه‌ای به تمامی ستادهای اجرایی خدمات سفر استان‌ها اعلام می‌دارد تا پایان روز ۱۷ فروردین‌ماه سال جاری نسبت به آمادگی جهت ارائه خدمات به مسافران اقدام کنند.

از تمامی دستگاه‌های عضو ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر و واحدهای تابعه استانی مصرانه درخواست می‌شود بر نحوه خدمات‌رسانی به مسافران نظارت دقیق به عمل آورده تا موجبات رضایتمندی مسافرین محترم فراهم شود.

آمادگی و هماهنگی ستادهای اجرایی استان‌ها در ارائه خدمات بهینه به مسافران نوروزی و همکاری و مشارکت مردم با خدمتگزاران امر سفر در حد مطلوبی ارزیابی می‌شود و لازم است نظارت و کنترل موجود بر واحدها و مراکز خدماتی مرتبط با سفر را تا پایان روز ۱۷ فروردین با قوت فعلی حفظ کنند.

مسافران عزیز می‌توانند نظرات ارزشمند و تصاویر مربوط به خدماتی که دریافت نموده‌اند را در قالب طرح "تقدیر به امضاء مردم" به سامانه (app.ichto.ir) ارسالکنند؛ همچنین گردشگران می‌توانند برای اعلام مشکلات و دریافت راهنمایی‌های لازم با شماره ۰۹۶۲۹ تماس حاصل کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج