۶۹۶۰۴۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کنایه سنگین مدیر سابق یوونتوس به اینتر

لوچانو موجی، مدیر جنجالی سابق یوونتوس که نقش اصلی را در پرونده موسوم به کالچوپولی داشت، همچنان به اظهارنظر علیه اینتر علاقه مند است.

ورزش سه: لوچانو موجی، مدیر جنجالی سابق یوونتوس که نقش اصلی را در پرونده موسوم به کالچوپولی داشت، همچنان به اظهارنظر علیه اینتر علاقه مند است.

سال ۲۰۰۶ اتهامات پرداخت رشوه موجی به داوران و دست داشتن او در پیروزی یوونتوس در برخی دیدارها باعث رسوایی بزرگی در فوتبال ایتالیا شد. در نهایت یووه به دسته دو تبعید شد و چند سال طول کشید تا دوباره به کورس رقابت برای قهرمانی سری آ بازگردد.

موجی در مورد این قضیه که به کالچوپولی مشهور شد، به توتواسپورت گفت:« کالچوپولی گامی خیلی مهم برای فوتبال ایتالیا بود، اما برای آنهایی که از این موضوع لطمه دیدند، بد بود که یکی از آنها باشگاه یوونتوس بود. یوونتوس نتوانست به خوبی از خود در دادگاه دفاع کند چون وکیل گفت که تبعید به سری B و کسر امتیاز حکم خوبی است. او پرونده را تنها در هفت روز خواند و این با حقیقت مطابقت نداشت.»

وی در پاسخ به این پرسش که آیا اینتر بزرگترین رقیب شماست، با کنایه گفت:« رقبا تیم‌هایی هستند که با شما برای قهرمانی رقابت می‌کنند. اینتر برای من تیمی ناخوشایند است اما آنها همین حالا ۲۰ امتیاز کمتر از یوونتوس دارند و بنابراین اینتر را دوست دارم چون آنها هرگز با ما رقابت نمی‌کنند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج