۶۹۶۱۲۵
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

ابراهیموویچ: آدرنالین زیادی دارم

مهاجم پیشین منچستریونایتد از انگیره بالایش برای ایفای نقشی کلیدی در تیم جدیدش یعنی لس‌آنجلس گلکسی سخن گفت.

خبرگزاری تسنیم: مهاجم پیشین منچستریونایتد از انگیره بالایش برای ایفای نقشی کلیدی در تیم جدیدش یعنی لس‌آنجلس گلکسی سخن گفت.

زلاتان ابراهیموویچ که پس از فسخ توافقی قراردادش با منچستریونایتد از این تیم جدا و به لس‌آنجلس گلکسی پیوست، در اولین کنفرانس خبری خود در این تیم آمریکایی گفت: من آماده بازی هستم. من آدرنالین زیادی دارم که می‌توانم برای مدت زیادی آن را حفظ کنم، اما شرایط اینجا را نمی‌دانم به چه شکل است و باید ببینیم که اوضاع چطور پیش می‌رود.

وی افزود: گام به گام شروع می‌کنیم. من برای انجام یک بازی اینجا نیستم، بلکه برای یک فصل کامل و فصلی دیگر اینجا هستم. اگر سرمربی هم من را برای تمام کل بازی بخواهد، در خدمت او هستم. می‌‌خواهم بازی کنم. من درست مثل یک کودکی هستم که آبنبات به دست اینور و آنور می‌رود و حالا داستان من با توپ این است. به هر تصمیم سرمربی هم احترام خواهم گذاشت، سرمربی رئیس است.

ایبرای ۳۶ ساله که ممکن است شنبه شب در بازی لس‌آنجس گلکسی مقابل لس‌آنجلس اف‌سی اولین بازی‌اش را برای این تیم انجام دهد، خاطرنشان کرد: می‌دانم که به خاطر مصدومیتی که داشتم از ریتم خودم فاصله گرفتم، اما تنها به فکر این هستم که بروم و بوی چمن را استشمام کنم و به توپ ضربه بزنم. هنوز هم حس جوانی دارم و حس می‌کنم بنجامین باتن هستم. من پیر متولد شدم و اکنون حس جوانی دارم. وقتی به انگلیس رفتم برخی گفتند که من پیر هستم، اما من با ویلچر وارد انگلیس شدم و پس از سه ماه پرواز کردم. سن تنها یک عدد است.

زلاتان صحبت‌های خود را این‌طور ادامه داد: من برای کسب پیروزی و قهرمانی به اینجا آمدم و همسرم را نیز به اینجا آوردم تا او وقتش را با خانواده بگذارند و من روی فوتبال تمرکز کنم. شنبه شب هم بازی بزرگی در پیش است و هیجان‌زده هستم. شیر گرسنه است.

وی در مواجهه با پرسشی مبنی بر اینکه «آیا احتمال دارد به تیم ملی سوئد برگردید و این تیم را در جام جهانی ۲۰۱۸ را همراهی کنید؟»، تأکید کرد: اجازه بدهید ابتدا از بازی برای لس‌آنجلس گلکسی لذت ببرم. من تمرکزم روی این تیم است. می‌خواهم خوب تمرین کنم و به تیمم و سرمربی‌ام در اینجا کمک کنم. جام جهانی هم بحثی دیگر است. پیش از این هم گفتم که نیازی نیست کسی (از تیم ملی سوئد) با من تماس بگیرد، اگر بخواهم به آنجا می‌روم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عیسی

      شیرگرسنه حیف شدازاروپاجداشدے

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج