جاباما
۶۹۶۱۹۸
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

اعتصاب سراسری در فلسطین در پی حوادث غزه

اعتصاب سراسری و عزای عمومی تمامی شهرهای کرانه باختری را در اعتراض به کشتار جدید ارتش رژیم صهیونیستی در جریان تظاهرات مسالمت‌آمیز در مرزهای نوار غزه در برگرفت.

خبرگزاری ایسنا: اعتصاب سراسری و عزای عمومی تمامی شهرهای کرانه باختری را در اعتراض به کشتار جدید ارتش رژیم صهیونیستی در جریان تظاهرات مسالمت‌آمیز در مرزهای نوار غزه در برگرفت.

واصل ابویوسف، عضو کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین (ساف) گفت: تمام گروه‌های فلسطینی در پاسخ به اعلام عزای عمومی به خاطر قربانیان جنایت ارتش رژیم صیهونیستی که ۱۶ شهید برجای گذاشت، دست به اعتصاب سراسری زدند.

امروز (شنبه) اعتصاب سراسری همه فلسطین را دربر گرفت. همه گروه‌های فلسطینی در بیانیه‌ای اعلام کردند، به منظور اعلام عزای عمومی برای شهدا و محکوم کردن قتل عام تعدادی از فلسطینی‌ها توسط اسرائیل در جنایتی که ملت فلسطین را مورد هدف قرار داده این اعتصاب شامل همه استان‌های کرانه باختری خواهد بود.

در راستای پایبندی به تصمیم محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین مبنی بر اعلام عزای عمومی برای شهدایی که روز جمعه در جریان تظاهرات به مناسبت «روز زمین» شهید شدند، دولت فلسطین همه نهادها، مدارس و دانشگاه‌ها را تعطیل اعلام کرد.

عباس در سخنرانی روز جمعه خود مقامات اشغالگر اسرائیل را مسؤول کامل این کشته‌ها و زخمی‌هایی دانست که در جریان اشغالگری آنها جان خود را از دست دادند.

مسؤولان فلسطین در بخش بهداشت هم گفتند، نیروهای اسرائیل علاوه بر گاز اشک‌آور و گلوله‌های پلاستیکی از گلوله‌های واقعی علیه معترضان استفاده کردند.

ارتش اسرائیل هم با رد این مساله مدعی شد، از گلوله‌های واقعی تنها علیه کسانی استفاده کرده که تلاش کردند امنیت مرزی را از بین ببرند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج