۶۹۶۲۴۲
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

درخواست آتش نشانان از شورای شهر

نماینده مردم تهران در شورای شهر گفت: عمده مطالبات آتش‌نشانان درباره بازنشستگی پیش از موعد است. مجلس شورای اسلامی این مساله را تصویب کرده اما به دلیل اینکه صندوق بازنشستگی شهرداری تهران مستقل از صندوق تامین اجتماعی است، اجرای این مصوبه مجلس نیاز به تصویب شورای شهر تهران نیز دارد.

ایسنا: افشین حبیب‌زاده - نماینده مردم تهران در شورای شهر - به همراه علیرضا محجوب - نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی - در ایام عید نوروز از حدود ۱۳۵ ایستگاه آتش‌نشانی شهر تهران، در ۱۲۵ ایستگاه حاضر و با پرسنل این ایستگاه‌ها به گفت‌وگو نشستند.

در این بازدیدها دو نماینده مردم تهران در شورای شهر و مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک سال‌نو و آرزوی سلامت و موفقیت برای آتش‌نشانان، در جریان مشکلات و تنگناهای حرفه‌ای آنان قرار گرفتند.

به گفته حبیب‌زاده عمده مطالبات آتش‌نشانان درباره بازنشستگی پیش از موعد بود که مجلس شورای اسلامی این مساله را تصویب کرده اما به دلیل اینکه صندوق بازنشستگی شهرداری تهران مستقل از صندوق تامین اجتماعی است، اجرای این مصوبه مجلس نیاز به تصویب شورای شهر تهران نیز دارد.

نائب رییس کمیسیون عمران شورای شهر تهران دیگر دغدغه آتش‌نشانان را موضوع مسکن مطرح کرد که در دوقالب مسکن سازمانی و مسکن غیرسازمانی می‌توان بررسی و نسبت به آن تصمیم اتخاذ کرد.

وی همچنین بر لزوم توجه به موضوعات رفاهی این قشر زحمتکش تاکید کرد و گفت: به جهت سختی کار آتش‌نشانان، توجه به موضوعات رفاهی پرسنل آتش‌نشانی و خانواده‌های آنان امری ضروری است.

حبیب‌زاده اعلام کرد که به همراه محجوب، در ۱۰ ایستگاه باقی مانده آتش‌نشانی نیز در اولین فرصت حاضر می‌شوند و با آن آتش نشانان نیز به گفت‌وگو خواهند نشست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • هموطن

      آتش نشانان زحمت کش بندرانزلی ۳ماهه که حقوق نگرفتند ..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج