۶۹۶۲۸۰
۱۰ نظر
۵۰۰۰
۱۰ نظر
۵۰۰۰
پ

هیچ مصوبه‌ای برای فیلتر تلگرام وجود ندارد

زمزمه‎های فیلترینگ تلگرام بحث‎های زیادی را در فضای مجازی به راه انداخته است. در این میان نمایندگان مجلس هم واکنش‎های مختلفی به این موضوع داشته‎اند.

خبرآنلاین: زمزمه‎های فیلترینگ تلگرام بحث‎های زیادی را در فضای مجازی به راه انداخته است. در این میان نمایندگان مجلس هم واکنش‎های مختلفی به این موضوع داشته‎اند.

محمود صادقی نماینده مردم تهران در صفحه توییتر خود نوشت: «طبق اطلاعات حاصل از تماس با مسئولان ذی‌ربط، تا کنون نه شورای‌عالی فضای مجازی نه هیچ مرجع دیگری مصوبه ای درباره فیلترینگ تلگرام نداشته است.»

محمدرضا بادامچی دیگر نماینده مردم تهران نیز در واکنش به خبر فیلترینگ تلگرام در توییتر خود نوشت: فیلتر تلگرام به ۲۰۰ هزار شغل آسیب می‌زند و زندگی نیم میلیون نفر را دچار اختلال مالی می‌کند. آقای روحانی برای جلوگیری از فیلترینگ تلگرام مذاکره کند. فیلترینگ راه درست مقابله با نظام سلطه نیست. قبلا از فیلتر دیگر شبکه‌ها چه نتیحه‌ای گرفته‌ایم که اکنون با فیلتر تلگرام دنبال می‌کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ... یا یک بار فیلتر کنید یا دست از انتشار این اخبار بردارید .انگار بعضیها با اسرائیل و عربستان و امریکا همراه شدند برای فشار آوردن و ایجاد تنش در جامعه .

    • بدون نام

      مگرفیلترهای گسترده دیگرمصوبه دارد سال زورهمیشه ودرهمه جاوبه هرزبانی سیزده ماه است کسی مشگل داردبرودکشوردیگردرهابازوجاده دراز

    • عارف محمدی

      قربون ادم چیز فهم

    • بدون نام

      اَی خِدا ولکن
      فیلتر چی میگه ؟

    • وحید

      اون دسته از دوستانی که میخان فعالیت اقتصادی کنن برن از پیام رسان داخلی استفاده کنن.مگه زمانی که یوتیوب فیلتر شد اپارات جایگذین نشد؟مشکلی بود؟مگه دی جی کالا نرم افزار داخلی نیست مشکلی داره؟پیام رسانهای داخلی خیلی بهتره.اونایی هم که میگن اطلاعاتمون لو میره مگه کی هستید که اطلاعات مهم دارید؟اگر دولت بخاد اطلاعات حساب یا گردش حساب کسی رو بدونه بانک زیر نظرشه اگر بخاد کسی رو شناسایی که با شماره ملی و شماره تلفنی که وصل میشه به انتهای امخابرات و حتی لوکیشن میتونه,حتی اثر انگشت همه ثبت هست پس نیاز نداره بیاد توو گوشیتون رو چک کنه حتی این کار هم براش راحته مگه موقع رجیستر کردن گوشیا از شما شمااره سریال گوشیرو پرسید؟خودش راحت ثبت کرد.بهتره به تبلیغات خارجیا دقت نکنید چون اونا میخان با پیام رسانهای خارجی راحت به مردم دسترسی داشته باشن و بتونن افکار و شایعات رو بین مردم رواج بدن.

      پاسخ ها

      • آزادی اندیشه

        توچقدرساده لوحی

    • حسام

      چوش رو انداختن..مصوبه هم پیدا میکنن

    • محمدرضا بختیار

      جناب صادقی دست بردارید از کتمان و تکذیب شما انتظار چنین حجمه وسیعی را پیش بینی نمی کردید مطمئن باشید در راستای حذف یارانه و افزایس نرخ بنزین بدتر هم می شود جناب صادقی همانگونه که اجرای یارانه به یک کارگروه تخصصی و با مطالعه بیست ساله انجام شد و با اعتصاب چند ساعته کامیون ها در جهت نرخ گازوییل یک شبه از لیتر 300به 150کاهش پیدا کرد مصوبه و دیگر توجیهات دروغی بیش نیست و متاسفم که جنابعالی و همکاران خود نائب ریس مجلس را به دروغ گویی متهم می کنید چون درز اخبار از سوی آقای بروجردی بود

    • بدون نام

      معلوم نیست تصمیم گیرنده کیست هر کسی در هر مسئولیتی صبح که از خواب بیدار می شود یک حرفی می زند ویک تشنج بر ملت وارد می کند این گفتارها واینگونه رفتارها وحدت و انسجام جامعه را برهم می‌زند وباعث اضافه شدن بر صفهای معترضین و بریدن مردم از نظام می شود

    • بدون نام

      وحیدخوب شدتوکاره ای نیستی خداخروشناخت شاخ نداد وبیکاری وفقروفیلترکنیدبیش از۳۰درصدسرپرست خانوادههافقیروبیکارن وجوانان تا۶۰درصدبیکارن وناامیدوباعثش اینکه بیش از۱۵ملیون افغانی ۱۰ملیون شغل واشغال کردن وبودجه منابع کشوروشغلهاهزینه این خارجیا میش به جای ایران وایرانی ....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج