۶۹۶۳۰۶
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

هشدار روسیه به اتباع خود درباره سفر به انگلیس

سفارت روسیه در لندن به اتباع روس که قصد سفر به انگلیس را دارند، در مورد امکان مواجهه با اقدامات خرابکارانه هشدار داد.

خبرگزاری مهر: به نقل از دیلی صباح، سفارت روسیه در لندن روز شنبه به اتباع روسی که به انگلیس سفر می کنند، در مورد امکان مواجهه با اقدامات خرابکارانه ای- از جمله جاسازی اشیاء خارجی در جامه دانهایشان- هشدار داد.

مقامات مسکو در این اخطاریه که روز شنبه بر روی وبگاه سفارت روسیه در لندن قرار گرفت، اعلام کردند که این هشدار بازتابی از «سیاست ضد روسیه و گفتمان تهدیدآمیز طرفِ انگلیسی و اقدامات گزینشی دولت انگلیس علیه اشخاص و نهادهای قانونی روسیه است».

این در حالی است که دولت انگلیس مقامات مسکو را به دست داشتن در سوء قصد به جان «سرگئی سکریپال»، جاسوس دوجانبه و سابق روس و دختر وی متهم می نمایند؛ اتهامی که روسیه به شدت آن را رد می کند.

گفتنی است که دو کشور انگلیس و روسیه تاکنون ۲۳ تن از دیپلماتهای طرف مقابل را از خاک خود اخراج کرده و روسیه نیز از دولت انگلیس خواسته است که شمار کارکنان سفارت خود در مسکو را به تعداد کارکنان سفارت روسیه در لندن تقلیل دهد.

لازم به ذکر است که در پی جستجو و بازرسی وسایل شخصی و جامه دان مسافران یک پرواز هواپیمایی روسیه در فرودگاه هیثرو لندن، تنشها میان لندن- مسکو به شدت بالا گرفت.

دولت روسیه با صدور بیانیه ای اعلام کرد که «ما درصدد بازرسی دقیق وسایل شخصی و جامه دان مسافران هستیم تا از جاسازی اشیاء خارجی در داخل آنها جلوگیری کنیم».

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمدرضا بختیاری

      در اجرای بازی های سیاسی تنش زا متاسفانه حتی اگر عمل هماهنگ شده باشد یعنی دو سو در پشت پرده با هم ولی در رو دست به تبلیغات تنش زا می زند حتی در این صورت حس نشان دادن بزرگی وغرور ملی طرفین سبب خارج شدن از چهارچوب می شود حال فرض بر اینکه واقعی هم باشه فاجعه می شود و حتی خیلی از بازیگران و بازی گردان های سیاسی هم با پر وبال دادن به مناقشه طرفین گام در ایجاد جهنمی از خشونت و کشتار آدمهای بی گناه منجر می شود فقط امیدوارم که چنین اتفاق شومی صورت نگیرد

    • بدون نام

      روشهای کثیف خودشون رو به انگلیسی ها میچسبونن

    • علی اکبر

      خیلی جالب و خنده داره!!!، جاسوس روسیه رو تو انگلیس مشغول جاسوسی گرفتند انوقت پوتین به خاطر اینکه کم نیاره به هموطنای خودش هشدار سفر به انگلیس رو میده. اگه این جاسوس لو نمیرفت از این هشدارهای پوتین خبری نبود و روابط عادی بود. واقعا که!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج