جاباما
۶۹۶۴۹۸
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

لادروپ: انتظار داریم فردا آزادی پُر شود

سرمربی الریان قطر در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال شرکت کرد.

ورزش سه: مایکل لادروپ سرمربی تیم فوتبال الریان قطر با حضور در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال پیرامون موضوعات مختلفی صحبت کرد که مشروح صحبت های او در ادامه می آید:

صحبت های اولیه؟


امیدوارم یک بازی خوب را فردا شاهد باشیم. اینکه ما 12 ماه پیش اینجا بودیم و برابر پرسپولیس یک مسابقه خوب انجام دادیم. ابتدا همه فکر می کردند الهلال قدرت اصلی گروه است اما الان استقلال و الریان بر خلاف انتظار ها ظاهر شدند و اول و دوم گروه هستند. انتظار دارم که فردا یک استادیوم پر از تماشاگر را ببینیم و هر دو تیم برابر هواداران یک بازی خوب انجام دهند. در بازی رفت در دوحه به تساوی دست پیدا کردیم. استقلال یک گل زودهنگام به ثمر رساند اما ما با دو گل پیش افتادیم ولی در نهایت استقلال گل مساوی را به ثمر رساند. ما در بازی قبل 10 نفره شدیم و امیدوارم فردا بازی بهتری انجام دهیم.



تاثیر حضور هواداران استقلال بر عملکرد الریان؟


برای تیم میزبان حضور ۸۰-۹۰ هزار تماشاگر خوش آیند است. ما سال گذشته برابر ۶۰ هزار تماشاگر بازی کردیم و عملکرد خوبی داشتیم و امیدوارم فردا نیز این اتفاق بیفتد و روز خوبی برای ما رقم بخورد.


تغییرات الریان از دیدار رفت تا به امروز؟


بازی رفت، بازی اول بود و دو تیم یکدیگر را نمی شناختند و نمی توانستیم یکدیگر را ارزیابی کنیم. استقلال را بهتر می شناسیم و بازی های این تیم را تماشا کردیم و این تفاوتی است که نسبت به بازی رفت ایجاد شده است.


پیشرفت استقلال نسبت به ماه های گذشته؟


استقلال در ماه دسامبر(زمان قرعه کشی) با استقلال امروز متفاوت است. در ابتدا آنها در لیگ پایین بودند اما حالا خود را بالا کشیدند. در لیگ قهرمانان آسیا نیز عملکرد خوبی داشتند و برابر العین و الهلال توانایی های خود را نشان دادند. به این تغییرات و اتفاقات خوب، ورزشگاه پر از تماشاگر را اضافه کنید و مطمئنا این یک اتفاق خوب برای استقلال است. به همین علت ما باید منتظر باشیم تا فردا یک دیدار سخت را برگزار کنیم.


انتظار لادروپ از بازیکنان الریان به ویژه تاباتا؟


من از یک یا دو بازیکن انتظار ندارم و از همه تیمم انتظار دارم که خوب بازی کنند. فردا دیدار پایانی نخواهد بود و یک بازی باقی مانده است. همه چیز با بازی فردا تمام نخواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امین تاجی

      فردا انشاالله دوتا گل بخورین وبرگردین قطر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج