۶۹۶۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ساکت در سکوت رفت

قلعه نوعی تنها مدیر باثبات را برکنار کرد

تنها مدیر باثبات لیگ برتر استعفا کرد و خیلی زود جانشین خود را هم شناخت!

تنها مدیر باثبات لیگ برتر استعفا کرد و خیلی زود جانشین خود را هم شناخت!

ساکت در سکوت رفت ،اما واقعیت این است آنها که دستی بر آتش دارند از اتفاقات اخیر خیلی ساده می فهمیدند که ساکت خیلی آرام شده است. در واقع شاید اختیاراتش را کم کرده بودند و دیگر از ساکت پر سر و صدا خبری نبود و هرچه بود کنار گود نشاندن او بود.

به ماههای اخیر نگاه کنید ، ظاهرا ساکت قلعه نوعی را می خواست ، اما به او جواب مثبت ندادند و به نوعی شاید دورش هم زدند تا آن کنند که خودشان دلشان می خواست!

قلعه نوعی با اینکه از سپاهان رفت ولی هنوز رییس هیات مدیره سپاهان دست بردار او نیست و علیه او مصاحبه می کند !

این مصاحبه ها معنی داشت! چرا که طی تمامی سالهای گذشته ساکت نفر اول و آخر سپاهان بود و خوب هم کارش را انجام داده بوداما ظاهراً جنگ ساکت با هیات مدیره اش بر سر قلعه نوعی حتی تا چند ماه پس از خداحافظی امیر از سپاهان هم ادامه داشت و اخرین حرف این بود: او آنقدر از سپاهان پول گرفته که هر هفته باید بابت این مساله پاسخگو باشیم!

تقارن زمانی این مصاحبه با خداحافظی ساکت از سپاهان را شاید باید مهمترین بحث برای استعفای ساکت بدانیم!

آیا ساکت به خاطر عقد قرار داد پر و پیمان با قلعه نوعی اینقدر تحت فشار قرار گرفت تا در نهایت چون پاسخی برای آن نداشت رفتن را به ماندن ترجیح داد؟

تصور می کنیم بحث سقف قراردادها در حال فروپاشاندن فوتبال است! با زیاده خواهی و زیاد پول گرفتن تمامی فوتبالیستها در قیاس با سطح فقر مالی جامعه مخالفیم آن هم مخالف سر سخت،اما راهش را غلط می دانیم چرا که وقتی یک مربی درجه دو،۳۵۰ میلیون ناقابل می گیرد حتما باید قهرمان چند باره لیگ بیشتر پول بگیرد!

ما حتی مربی را می شناسیم که در عرض یک سال ۳ بار تیم عوض کرد (بر کنار شد) و در مجموع یک میلیارد و صد میلیون تومان هم از تیمهای مختلف پول گرفت، در این شرایط است که معتقدیم قلعه نوعی بیشتر از این حرفها می ارزد و اگر نه همان ۳۵۰ میلیون نه تنها کافی است ، بلکه زیاد هم هست! حالا اما به نظر می رسد آنجا در اصفهان همین عبور از سقف بهانه ای شده برای برکناری ساکت!

دوباره دقت کنید، حسینی رییس هیات مدیره سپاهان می گوید: آنقدر به قلعه نوعی پول داده ایم که هر هفته بابت این مساله باید پاسخگو باشیم!

این پول را کسی نداده جز ساکت!

و حالا ساکت هم زمان با این مصاحبه استعفا می دهد!

در چنین شرایطی است که معتقدیم مهمترین دلیل استعفای ساکت امیر قلعه نوعی بوده است و اصالتاً کم شدن اختیارات این مدیر پس از عدم توافق با مبلغی کمتر با قلعه نوعی شروع شد و در نهایت به این جا رسید که امروز رسیده است!

طی ۳ماه اخیر منهای ۲ مصاحبه تمامی مصاحبه ها در فایل اجرایی سپاهان را حسینی انجام داده است و این یعنی پروژه برکناری تدریجی ساکت...

باید دید آیا سپاهان جانشینی مقتدر برای این مدیر توانا پیداکرده است یا به صرف نمایش صرفه جویی سپاهان را از قطب بودن دور خواهد کرد؟ زمان همه چیز را مشخص می کند ...

منبع: تابناک

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

قلعه نوعی تنها مدیر باثبات را برکنار کرد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج