۶۹۶۶۲۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

سیزدهم فروردین، با طبیعت آشتی کنید

فرمانده یگان حفاظت گفت: با توجه به حضور فعال مردم در روز طبیعت در عرصه‌های طبیعی انتظار داریم با کاهش پسماند زباله و نشسکتن شاخه درختان،آرامش به خانواده منابع طبیعی بازگردد.

باشگاه خبرنگاران جوان: قاسم سبزعلی فرمانده یگان حفاظت سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری، با اشاره به اینکه شعار طبیعت امسال "با مردم برای مردم" نامگذاری شده است، اظهار کرد: در روز طبیعت از مردم انتظار داریم با همراهی و همکاری بیشتر از طبیعت، این موهبت الهی بدون ایجاد خسارت لذت ببرند.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۳ هزار واحد گشتی در ایام نوروز فعال هستند، افزود: تمامی واحد‌ها از ۱۵ اسفند تا ۲۰ فروردین آماده باش هستند تا در صورت تخلف افراد در منابع طبیعی با خاطیان امر برخورد شود.

سبزعلی ادامه داد: همه ساله در زمان افزایش سفر‌های نوروزی استانی، خسارت‌هایی به منابع طبیعی وارد می‌شود چرا که افراد با تصوراتی اشتباه مبنی بر تعطیلی ادارات در صدد تخریب و تصرف منابع طبیعی هستند که قطعا با خاطیان امر برخورد و متخلفان به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

این مقام مسئول از انعقاد قرارداد با جوامع محلی و بهره گیری از ۲۰۰ هزار نفر همیار طبیعت خبر داد و گفت: قبل از ایام نوروز آموزش‌های لازم به جوامع محلی داده شد تا در صورت مشاهده تخلف، گزارش دهی لازم به منابع طبیعی سطح کشور داده شود.

وی در توصیه پیام روز طبیعت به هموطنان بیان کرد: با توجه به حضور فعال مردم در عرصه‌های طبیعی در روز طبیعت از آنها انتظار داریم که با کاهش پسماند زباله، نشکستن شاخه درخت‌ها، از بین نبردن چمنزار‌ها و عدم خسارت و آسیب رسانی به منابع طبیعی، آرامش به خانواده طبیعت بازگردد.

به گفته فرمانده یگان حفاظت سازمان جنگل‌ها حضور فعال بیش از پیش نیرو‌ها در عرصه‌های منابع طبیعی، خسارت ناشی از آتش سوزی و دخل و تصرف در عرصه‌ها به حداقل خواهد رسید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج