۶۹۶۷۱۴
۱۳ نظر
۵۰۰۸
۱۳ نظر
۵۰۰۸
پ

تلاش برای لغو بررسی طرح اعاده اموال نامشروع

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس گفت: با وجود تلاش عده‌ای از نمایندگان مجلس جهت یک‌فوریتی بررسی شدن طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان، ‌ما معتقدیم طرح باید به‌صورت ۲ فوریتی در دستور قرار گیرد.

خبرگزاری فارس: سیدمحمدجواد ابطحی نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح ۲ فوریتی جمعی از وکلای ملت با عنوان اعاده اموال نامشروع مسئولان، گفت: تلاش می‌کنیم این طرح در آغاز نشست‌های علنی مجلس در دستور قرار گیرد.

وی ادامه داد: البته تعدادی از نمایندگان مجلس درصد هستند که طراحان را قانع کنند تا طرح به‌صورت یک‌فوریتی مطرح شود، اما ما اصرار داریم که طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان به همان صورت ۲ فوریتی در دستورکار پارلمان قرار گیرد.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت:‌یکی از دلایل طرفداران یک‌فوریتی شدن طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان، اظهارات حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور مبنی بر اجرایی نبودن این طرح است، از این رو برخی نمایندگان می‌کوشند طراحان را نسبت به تغییر ۲ فوریت آن به یک فوریت متقاعد کنند ، تا بررسی بیشتری روی آن صورت گیرد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:‌با این حال،‌ ما معتقدیم به علت مطالبه افکار عمومی و انتظارات مردم جهت ایجاد شفافیت در کشور و برخورد با فساد، ضروری است که طرح اعاده اموال نامشروع به‌صورت ۲ فوریتی مورد بررسی مجلس قرار گیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تمامش کنید اگه نماینده اید ،اگه خودتان را نماینده مردم میدانید

    • بدون نام

      خدا خیرتان بدهد

    • بدون نام

      قانون هرکس زمین بایری را احیا کرد مالک می‌باشد باید اصلاح شود و فقط در صورتی قبل از احیا مجوز دریافت کند مالک است . آنوقت جنگل ها را تصاحب نخواهند کرد . قوانین ناپخته و بعد از مدتها هنوز افرادی درختان بیست ساله را درون زمین های بدون مالک می‌برند و می‌کارند و مدعی مالکیت دارند . اول قانون را درست کنید بعد دنبال مجرم بگردید .

    • هادی

      متاسفانه در بین مردم نیستید تا بدانید همین الان هم دیر شده تا فرصت باقی است امانت دار خون شهدا باشیم و مستضعفان کشورمان را دریابیم.

    • هادی

      متاسفانه در بین مردم نیستید تا بدانید همین الان هم دیر شده تا فرصت باقی است امانت دار خون شهدا باشیم و مستضعفان کشورمان را دریابیم.

    • علیرصا

      چرا بعضی از مسولیت بایستی از این قانون مثتسنا با شند مگر همه در برابر قانون مسا وی نیستند آیا این مسولیت. بایستی مال نامشروع داد شده با شند این مسولیت اگر مال نامشروع دارند چرا برنگردد

    • حسین

      بررسی فرمایید افرادی که از طریق رانت مجوز احداث گاو داری وپرورش ماهی وشتر مرغ در اطراف تهران در یافت کرده اند وافرادی که در شهرهای توریستی زمینهای با کاربری کشاورزی را تبدیل به ویلا کرده انداز این قبیل مسایل چرا برای سایر افراد این امکان فراهم نیست

    • بام

      افکارعمو می ومطالبه مردم کی همینه که اموال کمشخص بشه واینکه یه چیز همهست که گفتم هم سوال فراموش کردینهم اینو دیگه کشش ندین کار شذوع کنید متفی هم نکید ومن افکار عمومی هیچ وقت مطالبه حصر نکردم شاید مردم کردهباشند ولی ماچیزای دیگه راکردیم

    • بدون نام

      دروغه

    • بدون نام

      واقعا خوهش میکنیم با فساد مبارزه کنید

    • بدون نام

      فقط ایران معلوم نیست مسولین چقدردارایی دارن ...

    • بدون نام

      حقوق ، زمینهای نجومی ، وام های نجومی ، صندوق فرهنگیان ...... این جدیده هم روش ، کلا ملت سرکاریم ،/

    • بدون نام

      با با ملت سر کارند چی فکر میکنید واقعا راست میگن من که باورم نمیشه در

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج