جاباما
۶۹۶۹۹۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کولیبالی: ویسی ناامیدم کرد

مدافع اهل مالی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: ویسی خیلی من را ناامید کرد و انتظار داشتم او به من کمک کند ولی نشد.

ایسنا: موسی کولیبالی درباره حضور نیافتن در تمرینات استقلال خوزستان و صحبت‌هایی مبنی بر کنار گذاشته شدن او از استقلال، اظهارکرد: صحبت‌هایی مبنی بر کنار گذاشته شدن من توسط باشگاه فقط در فضای مجازی بوده است و هیچ کسی از باشگاه در این خصوص نه پیام به من داده و نه تماس گرفته است. خود من خیلی وقت است که دیگر در محل تمرین حاضر نمی‌شوم. آن‌ها هر چیزی را که دوست داشته باشند در فضای مجازی می‌نویسند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا شما با ویسی به مشکل برخورده‌اید؟ گفت: من از ویسی کمی ناراحت هستم. من به خاطر او دوباره به استقلال خوزستان برگشتم. من و ویسی پنج سال است که با یکدیگر دوست هستیم و او به هر تیمی که می‌رود، من هم می‌روم. من به خاطر احترام به ویسی دوباره استقلال خوزستان را انتخاب کردم.

این بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان ادامه داد: ویسی کاری کرد که خیلی ناامیدکننده بود و من انتظار آن را نداشتم. وقتی فصل جاری لیگ برتر آغاز شد ۲۳ درصد از مبلغ قراردادم را دریافت کردم. بعد از آن هم یک مبلغی که خیلی هم نبود به من داده شد. من دائما به آن‌ها می‌گفتم که پول من را بدهید. ویسی هم به من می‌گفت که بازی کن و اگر بعد پول تو را ندادند، بازیکن آزاد هستی. من هم بازی می‌کردم ولی بعد از آن پولی به من داده نمی‌شد. این کار به صورت مرتب برای چند بار تکرار شد و ویسی نتواست کاری در این زمینه برای من انجام دهد. خود ویسی هم زمانی که تمرین داشتیم گفت که هر کسی دوست دارد برای خودش بازی کند به تمرین بیاید زیرا مدیران گفته‌اند که پول نمی‌دهند.

وی گفت: من دیگر از این‌ شرایط خسته شدم و نمی‌توانم به این صورت و با این وعده‌ها بازی کنم. اگر مصدوم شوم چه خواهد شد؟ در این تیم اگر مصدوم شوی باید خودت پول درمانت را بدهی. به هر حال ویسی خیلی من را ناامید کرد و انتظار داشتم او به من کمک کند ولی به این صورت نشد.

کولیبالی عنوان کرد: بعد از تعطیلات نیم‌فصل و زمانی که با تراکتورسازی بازی داشتیم و من به کشورم رفته بودم به من گفتند که باید به بازی با تراکتورسازی برسی و دوستم برای من بلیت تهیه کرد و باشگاه این کار را انجام نداد. آن‌ها گفتند پول بلیت تو را می‌دهیم. حتی به من گفتند که بعد از این بازی نیز ۳۰ درصد به بازیکنان پرداخت خواهد شد که این کارها را اصلا انجام ندادند.

وی بیان کرد: پیش از بازی هفته گذشته برابر سیاه‌جامگان نیز با ویسی جلسه داشتم که به او گفتم که ویسی من از شما می‌خواهم که پول بلیتی که دوستم برای من تهیه کرده بود را پرداخت کنید و برای من بلیت برگشت به کشورم را هم تهیه کنید و همچنین خروجم را از این جا بگیرید؛ من فقط همین سه خواسته را از ویسی داشتم. من از باشگاه استقلال خوزستان به فیفا شکایت کردم و آن‌ها و همچنین وکیلم به باشگاه نامه ارسال کرده‌اند ولی هنوز باشگاه هیچ جوابی نداده است. این کارها خوب نیست و فدراسیون ایران باید از انجام چنین کارهایی جلوگیری کند. مگر می‌شود یک تیم خروجی و حتی بلیت برای بازیکن خود نگیرد؟

مدافع تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: به هر حال من به آن‌ها گفتم اگر می‌خواهید در دیدار با سیاه‌جامگان بازی کنم باید سه خواسته من برآورده شود و به من تعهد هم بدهید. در هر صورت آن‌ها به من نگفتند که به تمرین نیا و فقط از طریق ماساژور تیم به من پیغام دادند که موسی دیگر در تمرینات تیم حاضر نشو. من هم به آن ماساژور گفتم که به باشگاه بگو باید نامه‌ای مبنی بر محروم شدن من از تیم و تمرینات بدهید. همچنین باید بگویم در گذشته سطح استقلال خوزستان بالا بود ولی اکنون در سطح پایینی قرار دارد.

وی بیان کرد: من بازیکن آزاد محسوب می‌شوم چرا که طبق قانون فیفا اگر بازیکنی بیشتر از یک ماه پول خود را دریافت نکند، آزاد است. من هم خیلی وقت است که بازیکن آزاد هستم ولی به خاطر ویسی بازی می‌کردم تا به استقلال خوزستان کمک کنم. بعد از این‌که ویسی بازی با سیاه‌جامگان را برد به باشگاه گفت که موسی را نمی‌خواهم ولی زمانی که در نیم‌فصل گفتم نامه بدهید که من بازیکن آزاد هستم و به تیم دیگری بروم، ویسی گفت در استقلال خوزستان بمان و پول تو را پرداخت می‌کنیم.

کولیبالی با بیان این که از ویسی تشکر می‌کند، افزود: او به من کمک کرد و البته من هم به او کمک کردم و هیچ چیز یک طرفه نبود. ویسی فراموش کرده است که من چه سختی‌هایی به خاطر او کشیدم. سال گذشته که سپاهان ویسی را اخراج کرد، این تیم و همچنین سایپا، فولاد و خیلی تیم‌های دیگر هر روز به دنبال من بودند که موسی بیا و با ما قرارداد ببند ولی من به تمام این تیم‌ها نه گفتم و پیش خودم گفتم نباید این گونه ویسی را رها کنم و باید به او کمک کنم اما ویسی تمام این چیزها را فراموش کرد.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به این وضعیت در استقلال خوزستان می‌ماند؟ عنوان کرد: من فعلا از این باشگاه شکایت کرده‌ام و منتظر خروج از این‌جا و بازگشت به کشورم هستم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج