۶۹۷۰۹۵
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

تخته موج سواری هم برقی شد

یک شرکت تجاری موفق به تولید تخته های موج سواری تازه ای شده که برقی هستند و البته قرار است با قیمتی نه چندان بالا روانه بازار شوند.

خبرگزاری مهر: یک شرکت تجاری موفق به تولید تخته های موج سواری تازه ای شده که برقی هستند و البته قرار است با قیمتی نه چندان بالا روانه بازار شوند.

تخته موج سواری هم برقی شد

به گزارش نیواطلس، شرکت بلی شارک قصد دارد دو مدل از این تخته های موج سواری را تولید کند که یکی ورزشی و دیگری مناسب کارهای نمایشی است.

تخته موج سواری مناسب فعالیت های نمایشی از پلیمر تقویت شده تولید شده و همراه با باتری ۳۰ کیلوگرم وزن داشته و حداکثر سرعت آن به ۳۲ کیلومتر در ساعت می رسد. مدل ورزشی این محصول که در تولید آن بیشتر از فیبر کربنی بهره گرفته شده با سرعت ۴۸ کیلومتر در ساعت حرکت می کند.

باتری های مورد استفاده در این تخته های موج سواری بعد از ۱.۵ تا ۲ ساعت شارژ می شوند و هر بار می توان به مدت ۴۰ الی ۷۰ دقیقه از آنها استفاده کرد.

کنترل این محصول با استفاده از یک دستگیره متصل به دریچه گاز صورت می گیرد و توقف سریع حرکت تخته موج سواری نیز با استفاده از کمربند دارای دکمه خاص خاموشی ممکن است. آموزش استفاده از این محصول حتی برای افرادی که هرگز از آن استفاده نکرده اند به ۵ دقیقه زمان نیاز دارد.

قرار است قیمت مدل نمایشی و ورزشی این محصول به ترتیب ۶ و ۹ هزار دلار باشد، این در حالی است که مدل هایی غیربرقی از این محصول با قیمت بیش از ۱۵ هزار دلار هم در بازار عرضه می شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج