جاباما
۶۹۷۱۲۵
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

در ۲۰۲۱ منتظر این جنسیس ویژه باشید

مدیر ارشد جنسیس در این خصوص بر این باور است که نسخه بسیار خوبی از مدل مفهومی "اسنتیا" تا اواخر سال ۲۰۲۱ و اوایل سال ۲۰۲۲ در اختیار طرفداران این برند قرار خواهد گرفت.

عصر ایران: جنسیس اخیرا در نمایشگاه خودرویی نیویورک از یک مدل مفهومی به نام "اسنتیا" رونمایی کرد و اینک رئیس این کمپانی فاش کرده که قصد دارد یک نسخه تولیدی از این خودروی فوق‌العاده را تولید کند.

باوجود اینکه تولید نسخه تجاری این خودرو تائید نشده اما مدیر جنسیس ( برند لوکس هیوندایی) اعلام کرده که تمام فشار و تلاش خود را برای ساخت این خودرو به کار خواهد برد.

در ۲۰۲۱ منتظر این جنسیس ویژه باشید

مانفرد فیتزجرالد مدیر ارشد جنسیس در این خصوص بر این باور است که نسخه بسیار خوبی از مدل مفهومی "اسنتیا" تا اواخر سال 2021 و اوایل سال 2022 در اختیار طرفداران این برند قرار خواهد گرفت.

اگر بسیار خوش‌بین به تولید اسنتیا در فرمت نسخه تجاری بنگریم، شانس در اختیار گرفتن چنین مدلی با ساختار یک نسخه GT، ویژگی‌های یک بدنه فیبر کربنی و موتور الکتریکی در کنار انواع مکانیکی آن بسیار کم است. این خودرو همچنین دارای یک کابین فوق لوکس با پوشش‌های چرمی اعلاء و تریم فیبرکربنی لایه‌دار در فضای داخلی است.

در ۲۰۲۱ منتظر این جنسیس ویژه باشید

با وجود اینکه ساخت این مدل مراحل طولانی را در بر دارد، رسیدن نسخه تولیدی آن به روی جاده‌ها چندان سخت نخواهد بود. به طور معمول اسنتیا از چراغ‌های چهاربخشی که در مدل مفهومی GV۸۰ استفاده شده بهره می‌برد. این کمپانی قصد دارد این جلو پنجره را به عنوان امضای طراحی‌اش در تمامی مدل‌ها به کار گیرد و احتمالا به این موضوع افتخار می‌کند.

یکی دیگر از نشانه‌های این خودرو که احتمالا در نسخه تولیدی بازتفسیر می‌شود، جلوپنجره سه ضلعی آن است. در مدل مفهومی اسنتیا، جلو پنجره اغراق‌آمیز‌تر به نظر می‌رسد و پهن و کوتاه ارائه شده و ظاهری الماس‌مانند به خود گرفته است. اما انتظار داریم در نسخه تولیدی طراحی‌ الماس شکل جای خود را به نمای سپر شکل در نمای جلوی خودرو بدهد.

در ۲۰۲۱ منتظر این جنسیس ویژه باشید

سامانه قدرت الکتریکی در این خودرو نیز دقیقا یادآور تمامی سامانه‌‌های الکتریکی در خودروهای جنسیس است. کمپانی سازنده تائید کرده که خودروهای سال 2021 جنسیس با قوای محرکه الکتریکی که بی‌شباهت به مدل‌های امروزی نیستند، ارائه خواهند شد.

در ۲۰۲۱ منتظر این جنسیس ویژه باشید

جنسیس قصد دارد خودروی دیگری را جانشین یکی از موفق‌ترین خودروهای خود یعنی هیوندایی جنسیس کوپه کند که تولید آن در سال ۲۰۱۶ پایان یافته است. انتظار می‌رود این خودرو شدیدا تحت تاثیر G۷۰ باشد و با قابلیت محرک چرخ‌های عقب و با نیروی محرکه توربوشارژ ۲ لیتری ۴ سیلندر و با توان ۲۵۲ اسب بخار ارائه شود. ارائه این خودرو با یک موتور توسعه یافته‌تر ۳.۳ لیتری V۶ با قدرت تقریبی ۳۶۵ اسب‌بخار نیز محتمل است.

در ۲۰۲۱ منتظر این جنسیس ویژه باشید

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یک ایرانی

      ما که باتوجه به پیشرفت روزافزون سایپا در تولید خودروهایی که با کلیدهای متفرقه و چاقو و چنگال باز و روشن میشن، برای 2021 منتظر پرایدی هستیم که قفل و بست درست درمونی داشته باشه...

    • علی

      ما که منتظر تولید داخل هستیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج