۶۹۷۱۳۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

لطیفی: بیش‌ترین ضربه را از داوری خوردیم

سرمربی تیم فوتبال اکسین البرز اعتقاد دارد اگر اشتباهات داوری نبود، این تیم الان صعودش به لیگ برتر را قطعی کرده بود.

ایسنا: بازیکنان تیم فوتبال اکسین البرز چند روزی است که دست به اعتصاب زده‌اند. علی لطیفی، سرمربی این تیم در گفت‌وگو با ایسنا در این رابطه اظهار کرد: اعتصاب بازیکنانم فقط در اعتراض به شرایط مالی نیست. آن‌ها به رفتار مسوولان استان اعتراض دارند. از ابتدای فصل تا امروز هیچ یک از مسوولان استان هیچ گونه حمایتی از ما نکردند. در شهرهای دیگر، مسوولان استان، اعم از استاندار، فرماندار و رییس هیات فوتبال از تیم‌های شهرشان حمایت می‌کنند اما تا امروز حتی یک نفر از مسوولان در رختکن ما حاضر نشده است.

او ادامه داد: قبل از شروع مسابقات مسوولان تصمیم نداشتند که تیم‌داری کنند و ما با شرایط بد تیم را بدون بدنسازی بستیم. در آن زمان کسی حتی فکر نمی‌کرد که ما در لیگ بمانیم. وقتی بازیکنان من با غیرت و تلاش‌شان تیم را به رده‌های بالای جدول رساندند تازه مشکلات ما آغاز شد. برادران طاهری‌پور انسان‌های شریفی هستند اما مسوولان استان از ما حمایت نکردند. بودجه این فصل اکسین، یک ششم فصل پیش هم نمی‌شود. من این تیم را رفاقتی جمع کردم. تیم‌های بالای ما در جدول شرایط مالی بسیار بهتری نسبت به ما دارند.

سرمربی اکسین درباره اشتباهات داوری هم گفت: در این فصل ۱۱ پنالتی برای ما گرفته نشده است. ۳ گل سالم ما را هم اعلام نکردند. طبق نظر کارشناسان در این فصل ۱۷ امتیاز به خاطر اشتباهات داوری از دست داده‌ایم. هیچ تیمی به اندازه ما از داوری ضربه نخورده است.

لطیفی اضافه کرد: با کوهی از مشکلات بازیکنانم را همیشه با بالاترین حد آمادگی روانی روانه مسابقات کرده‌ام. قبل از بازی با صبا نیز بازیکنانم اعتصاب کردند اما به درخواست من تمرین کردند ولی متاسفانه مشکلات حل نشد.

او با بینان این که اکسین در مقابل فجرسپاسی بازی خواهد کرد، گفت: زمانی که من گفتم ما به لیگ برتر صعود می‌کنیم همه به من خندیدند. اگر اشتباهات داوری نبود ما الان صعودمان را به لیگ برتر قطعی کرده بودیم. باز هم می‌گویم در صورتی که مشکلات ما حل شود ما هنوز هم شانس خوبی برای صعود داریم.

سرمربی اکسین در مورد نقش مدیران در فوتبال ایران هم اظهار کرد: صادقانه بگویم در فوتبال ایران و در لیگ یک مدیران نقش پررنگ‌تری نسبت به مربیان در موفقیت‌های یک تیم دارند. مدیران با لابی کردن می‌توانند در موفقیت تیم‌شان بسیار تاثیرگذار باشند. من این را در این فصل به خاطر این که مجبور بودم به گونه‌ای بار مدیریت تیم را هم به دوش بکشم متوجه شدم.

اکسین در حال حاضر با ۴۶ امتیاز در رده ششم لیگ دسته یک فوتبال ایران قرار دارد و با توجه به بازی‌های آینده‌اش با تیم‌های بالانشین جدول، هنوز هم برای صعود به لیگ برتر شانس دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج