۶۹۷۱۸۸
۲ نظر
۵۰۱۰
۲ نظر
۵۰۱۰
پ

یک میلیارد تومانی برای G۶۳ جدید مرسدس

اتومبیل G۶۳ احتمالا خاص ترین خودروی مرسدس از نظر طراحی است. بر خلاف ماشین های دیگر که تلاش می شود به کمک قوانین آیرودینامیک مقاومت در برابر هوا در آنها کاهش یافته و به این ترتیب به شتاب و حداکثر سرعت و همچنین مصرف سوخت کمتر دست پیدا کرد، G۶۳ به صورت یک مکعب بزرگ طراحی شده.

وبسایت سخت افزار: اتومبیل G۶۳ احتمالا خاص ترین خودروی مرسدس از نظر طراحی است. بر خلاف ماشین های دیگر که تلاش می شود به کمک قوانین آیرودینامیک مقاومت در برابر هوا در آنها کاهش یافته و به این ترتیب به شتاب و حداکثر سرعت و همچنین مصرف سوخت کمتر دست پیدا کرد، G۶۳ به صورت یک مکعب بزرگ طراحی شده. اما این نکته باعث نمی شود خریداران آن محدود باشند. در واقع G۶۳ اتومبیلی بسیار محبوب در بین افراد ثروتمند و چهره های سرشناس است. و حالا نسخه جدیدی از این خودروی خاص آلمانی توسط کمپانی مرسدس معرفی شده است.

یک میلیارد تومانی برای G۶۳ جدید مرسدس

G63 جدید بیست و یکمین نسخه از این خودروی کلاسیک است. مرسدس برای ساخت این اتومبیل از یک پیشرانه 4 لیتری استفاده که به دو توربو مجهز است و از آرایش AMG V8 بهره می برد. مرسدس برای افزایش بهره وری خودرو پلتفرم جدیدی برای ماشین های سری G طراحی کرده تا بتواند از این موتور قدرتمند به صورتی بهینه تر استفاده کند. نتیجه این کار توان تولید 577 اسب بخار نیرو است که دقیقا همین مقدار در AMG GT R این شرکت نیز وجود دارد. به کمک یک جعبه دنده نه سرعته اتوماتیک چهل درصد از نیروی تولید شده به چرخ های جلو و شصت درصد باقی مانده به چرخ های عقب انتقال می یابد.

یک میلیارد تومانی برای G۶۳ جدید مرسدس

تمام این توضیحات فنی باعث شده اند ماشینی با این طراحی و چنین ابعادی بتواند ظرف ۴.۵ ثانیه از سرعت صفر به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد که نزدیک به یک ثانیه سریعتر از G۶۳ نسل قبل است. حداکثر سرعت نیز به گفته مرسدس به ۲۱۸ کیلومتر در ساعت می رسد. البته به کمک پکیج اختصاصی AMG می توان این سرعت را به ۲۴۰ کیلومتر در ساعت نیز افزایش داد. دیگر نوآوری مرسدس برای بهره وری بیشتر G۶۳ جدید، بسته شدن چهار سیلندر در زمان عدم نیاز به حداکثر قدرت ماشین است که باعث می شود مصرف سوخت این اتومبیل به ۱۱ لیتر در هر صد کیلومتر برسد.

یک میلیارد تومانی برای G۶۳ جدید مرسدس

به گفته مرسدس قیمت این خودرو برای نسخه استاندارد در حدود 143 هزار پوند (200 هزار دلار) خواهد بود و به علاوه نسخه دیگری با نام Edition 1 با طراحی داخلی چرم مشکی و تودوزی قرمز به همراه شیشه مجهز به سیستم گرمایشی و رنگ مشکی مات با قیمت 164.5 هزار پوند (230 هزار دلار) نیز در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امیرمحمد

      میدانستید این خودرو سفارش محمدرضا شاه پهلویست؟

    • علی

      دوسه ماه قبل هشتصد میلیون بود الان یک میلیارد چه پولی داریم دستمزدها نسبت به سال قبل با محاسبه تورم کاهش یافته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج