۶۹۷۱۹۵
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

سوشی با چاپ سه بعدی هم به بازار آمد!

یک شرکت ژاپنی با استفاده از فناوری منحصر به فرد خود موفق به عرضه سوشی هایی شده که با استفاده از فناوری چاپ سه بعدی تولید می شوند و کیفیت بسیار بالایی دارند.

خبرگزاری مهر: یک شرکت ژاپنی با استفاده از فناوری منحصر به فرد خود موفق به عرضه سوشی هایی شده که با استفاده از فناوری چاپ سه بعدی تولید می شوند و کیفیت بسیار بالایی دارند.

سوشی با چاپ سه بعدی هم به بازار آمد!

به گزارش دیجیتال ترندز، شرکت اوپن میلز که این فناوری را ابداع کرده می گوید چاپگرهای سه بعدی این شرکت قادر به تولید سوشی های ۸ بیتی هستند. شرکت یادشده قصد دارد از این طریق تغییراتی بنیادین در شیوه تولید و توزیع غذای انسان در سال های آینده ایجاد کند.

اگر چه در سال های اخیر استفاده از چاپگر سه بعدی برای تولید انواع گوشت، بستنی و حتی میوه های ترکیبی متداول شده، اما سوشی های تولیدی اوپن میلز را می توان با دقت چند میلیمتر طراحی کرده و برای افزودن مواد غذایی مختلف به آنها برنامه ریزی کرد.

در چاپگر سه بعدی تولیدی این شرکت از یک سیستم تولید سوشی مبتنی بر آب برای افزودن انواع طعم دهنده ها، مواد غذایی و افزودنی و حتی رنگ استفاده می شود و لذا نتیجه کار سوشی هایی بسیار متنوع و خوش طعم است.

اوپن میلز می گوید با ارتقای این فناوری در آینده غذاهایی با طعم، بافت، رنگ ها، افزودنی ها و ابعاد بسیار متنوع تولید می شوند که نظر همگان را تامین خواهند کرد. در چاپگر سه بعدی این شرکت از یک بازوی رباتیک هم برای افزایش دقت فرایند تولید سوشی استفاده شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج