۶۹۷۲۴۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

معرفی گوشی Moto G۶ اواخر اردیبهشت ماه

به نظر می‌رسد که تا چند وقت دیگر باید منتظر معرفی شدن گوشی‌های جدید شرکت موتورولا باشیم. گوشی‌های سری Moto G۶ که در مدل‌های مختلف به نام‌های Moto G۶، Moto G۶ Play و Moto G۶ Plus راهی بازار می‌شوند.

وبسایت دیجی‌کالا مگ - مجید نوردوست: به نظر می‌رسد که تا چند وقت دیگر باید منتظر معرفی شدن گوشی‌های جدید شرکت موتورولا باشیم. گوشی‌های سری Moto G۶ که در مدل‌های مختلف به نام‌های Moto G۶، Moto G۶ Play و Moto G۶ Plus راهی بازار می‌شوند. در حالی که هنوز نمی‌دانیم این تلفن‌های همراه هوشمند دقیقا در چه تاریخی در اختیار کاربران قرار میگیرند، برخی از فروشندگان اعلام کرده‌اند که این محصول در اواخر اردیبهشت ماه راهی بازار می‌شوند.

معرفی گوشی Moto G۶ اواخر اردیبهشت ماه

سایت Frys که تاریخ عرضه این گوشی‌ها را زودتر اعلام کرده بود، مشخصات سخت افزاری مدل‌های مختلف Moto G6 را هم منتشر کرده بود.

گوشی Moto G6 به صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی با دقت تصویر ۱۰۸۰ در ۲۱۶۰ پیکسل مجهز شده و در دو مدل راهی بازار می‌شوند که ۳۲ و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی دارند. صفحه نمایش این گوشی از نسبت تصویر ۱۸:۹ بهره می‌برد. براساس اطلاعات منتشر شده این گوشی به تراشه‌ای مجهز شده که یک پردازنده هشت هسته‌ای با فرکانس ۱٫۸ گیگاهرتز را در خودش قرار داده است. این گوشی از کارت حافظه با ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی هم پشتیبانی می‌کند. Moto G6 به دوربین دوتایی در پشت مجهز شده و یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی با زاویه باز هم دارد. باتری این گوشی ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت خواهد بود.

گوشی Moto G6 Play هم ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی دارد و از باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد. این گوشی به تراشه‌ای با پردازنده چهار هسته‌ای مجهز شده و از کارت حافظه با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. دوربین پشت این گوشی ۱۳ مگاپیکسلی خواهد بود و دوربین جلوی آن هم ۵ مگاپیکسلی است. براساس اطلاعات منتشر شده گوشی Moto G6 Play با قیمت ۲۴۹ دلار راهی بازار می‌شود.

گوشی Moto G6 Plus هم به صفحه نمایش ۵٫۹۳ اینچی با دقت تصویر ۱۰۸۰ در ۲۱۶۰ پیکسل مجهز شده و تراشه اسنپ‌دراگون ۶۳۰ روی آن قرار گرفته است. این گوشی هم دوربین دوتایی با سنسورهای ۱۲ و ۵ مگاپیکسلی دارد و دوربین جلوی ۱۶ مگاپیکسلی روی آن قرار گرفته است. باتری آن هم ۳۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است و اندروید ۸ روی آن نصب شده.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج