جاباما
۶۹۷۳۶۷
۲۱ نظر
۵۰۱۳
۲۱ نظر
۵۰۱۳
پ

هاشمی: مترو می‌خواستیم، برج میلاد ساختند

رییس شورای شهر تهران درباره مشکل ترافیک پایتخت اظهار داشت: ترافیک تهران راه حل دارد، اینکه حل نمی شود، علتش این است که انجایی که باید هزینه کنیم نمی کنیم، موقعی که باید مترو می سازیم، برج میلاد و پل صدر می سازیم.

انتخاب: محسن هاشمی با حضور در برنامه «کاردان ها» در شبکه یک سیما با داریوش کاردان به گفت و گو پرداخت.

رییس شورای شهر تهران در این برنامه گفت: در تهران خوشبختانه ۷ خط مترو داریم که متاسفانه تجهیز نشده، ولی اگر بشود، می توان هفت میلیون سفر داشت. ولی در بعد کارامدی به این سمت نمی رویم، و از تمام توان دولت و شهرداری استفاده نمی شود. رفتارها به گونه ای است که نمی توان تعامل و همکاری را به سمت اولویت ها برد. مردم از نظامشان کارامدی میخواهند و اگر نتوانیم کارامدی نشان دهیم، طبیعی است که مردم ما را نخواهند خواست.

او در بخش دیگری از اظهاراتش درباره مرحوم آیت الله هاشمی و خانواده پدری اش گفت: اصولا ابوی خیلی ارام بود و تذکراتشان را با یک چشم غره تمام می کردند. پدربزرگم در بهرمان زندگی می کرد و یکی از متمولین روستا بودند. وقتی پدرم به قم امدند، ماهیانه ۵۰ تومان پول تو جیبی داشتند. اولین کتابشان در مورد کارنامه سیاه استعمار بود که ترجمه ای از کتاب سفیر فلسطین در اردن بود. کتاب دیگری نیز در سال ۴۶ نوشتند که هر دو پردرامد بود. ایشان همچنین اموزشکده ای راه انداختند که به مردم تایپ آموزش می دادند.

هاشمی در پاسخ به سوالی درباره تئاتر و سینما نیز اظهار داشت: اهل تئاتر و سینما هستم ولی فرصت نمی کنم. اخرین تئاتری که دیدم، تئاتر سقراط در تالار وحدت بود. آخرین فیلمی هم که دیدم، دارکوب بود. همه ی فیلم های جشنواره را ندیدم. ولی فیلم دارکوب فیلم ارزشمند و خوبی بود.

او پس از تماشای عکسی از آلودگی برجامانده در سواحل دریا نیز گفت: الودگی محیط زیست یک نوع ناکارامدی نظام است و این وهن نظام جمهوری اسلامی است و بخش عمده این مشکلات، تقصیر مدیران است.

هاشمی در پاسخ به سوالی دربراه اینکه اکنون چند سمت دارد گفت: الان فقط یک مسئولیت خوشبختانه دارم. همین ریاست شورای شهر تهران. در بعد خانوادگی، دفتری به نام دفتر معارف داریم، البته انجا پسرم عماد هست، و من به ایشان کمک می کنم. جایی هست که خاطرات ابوی را چاپ می کنیم. اگر حرف درستی به ایشان بزنم، گوش می دهد. الان به جوانان حرف غلط بزنیم گوش نمی دهند، اما قبلا گوش هم می کردند.

رییس شورای شهر تهران در پاسخ به این سوال که آیا خود را محبوب می داند گفت: نمی شود گفت محبوبم، من محجوبم(با خنده). مردم من را می بینند، بیشتر نگاه مثبت دارند و البته اعتبار ما از ابوی میاد و محبوبیت ایشان به ما هم رسیده است.

او درباره تعداد سفرهایش نیز گفت: در طول سه سال معاونت عمرانی، ۲۰۰ سفر (کاری) رفتم، الان کم شده، در حد برخی از سمینارها و مجالس. بعد از فوت ابوی، خیلی کم سفر تفریحی رفتم. اگر بخواهم جایی بروم و فرصت داشته باشم، مشهد و مازندران، سواحل جنوب، و رفسنجان و کرمان می روم. البته سالی ۵ تا۶ بار به رفسنجان می روم.

هاشمی درباره مشکل ترافیک پایتخت نیز اظهار داشت: ترافیک تهران راه حل دارد، اینکه حل نمی شود، علتش این است که انجایی که باید هزینه کنیم نمی کنیم، موقعی که باید مترو می سازیم، برج میلاد و پل صدر می سازیم.

او در پایان گفت:ما گروهی از مدیران هستیم که در این پست ها به سلامت پیش برویم و خدمت کنیم. همینجا از همه مردم ایران عذرخواهی کنم، اگر در بعضی کارها انطور که باید و شاید موثر واقع نشدیم و نتوانستیم مشکلات را حل کنیم. من از کسی چیزی به دل ندارم ، اما اگر کسی از من کدورتی دارد، میخواهم مرا حلال کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آقای هاشمی
      برج میلاد هم زیباست،چرا همه از هم ایراد میگیرید؟
      حالا ببینیم ،شما چه میکنید؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حالا نوبت شماست که نشون بدی چند مرده حلاجی برادر من

      • بدون نام

        کار کنید و نگید تقصیر قبلی هاست

      • بدون نام

        اگر ایراد نمیگرفت باعث تعجب بود

    • بدون نام

      برج میلاد و پدرت خیلی اسرار داشت باید درست بشه

    • بدون نام

      تا حالا چرا ساکت بودی؟؟؟
      میخواهی شهردار بشی حالا از توجه به زیرساختها حرف میزنی!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        قالیباف جز معدود کسانی بود که کار میکرد

    • بدون نام

      اقا محسن،هر دوی این پروژه هم که درشمال شهر ودر خدمت بالا شهر نشین ها و سلبرتی ها و اقازاده می باشد

    • بدون نام

      بی ار تی ، مترو اضاف کنین
      اینقدر بهونه نیارین قبلی ها چکار کردن

    • م ش

      جناب هاشمی 40سال است که هر مدیری میاد میگه قبلی خراب کرده من آمدم درست کنم هرروزهم دریغ از دیروز نردم نمیدانند کی راست میگه کی دروغ ترا بخدا به داد این مردم نجیب برسید

    • بدون نام

      تواگه عرضه داری متروبساز گر توبهترمیزنی بستان بزن کسی جلو شما نگرفته اگه خدمتگذاری یا علی مدد

    • بدون نام

      شما متروشو بساز،فقط حرف نزنین،گزارش عملکر د بدین

    • بهلول

      آقای هاشمی قالیباف برج را ساخت که شهردار تو در آن برنامه رقص زنان برگزار میکند! چرا کفران نعمت میکنی؟!

    • بدون نام

      هاشمی اینکه درامدش از مترو بیشتره

    • بدون نام

      واقعا برج میلاد به نظر من زشته منظره دماوند رو هم خراب کرده

    • بدون نام

      در ایران اگر در دوره مدیریتت هیچ کاری انجام ندی کمتر بهت گیر میدن

    • بدون نام

      کلا هر‌چیز تصمیم گرفتید‌ انجام بدید سر اجرا بر عکسش عمل کنید مثلا خواستید برج بسازید مترو بسازید خواستید جاده‌ بسازید فرودگاه بسازید .....

    • بدون نام

      شما را مردم نمیخواهند. یمشت مسئول بی لیاقت

    • همساده

      چرا آقای هاشمی می خواهی نشان دهی که شما از اول پولدار بوده اید ؟ مورچه چیه که کله پاچه اش چی باشه؟ روستای بهرمان کجاست که متمولش پدر بزرگ شما باشد

    • بدون نام

      چون مترو نیاز بود برج میلاد نباید ساخته میشد؟ یعنی کشوری با امکانات و وسعت و جمعیت و درامد ایران نباید در پایتخت ۲۰ میلیونی یه برج میلاد داشته باشه از امارات و قطر و عربستان یاد بگیرید که چطوری شهرهاشون در همه زمینه ها پیشرفت میکنن

    • بدون نام

      ببینیم شما چه گلی به سر ما میزنید
      الان حدود 8 ماه از به کار آمدن شما میگذره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج