۶۹۷۴۰۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

گتوزو: به رویارویی با اسپالتی افتخار می‌کنم

جنارو گتوزو، سرمربی تیم میلان، می گوید به رویارویی با لوچیانو اسپالتی افتخار می کند.

ورزش سه: جنارو گتوزو، سرمربی تیم میلان، می گوید به رویارویی با لوچیانو اسپالتی افتخار می کند.

بازیکنان تیم میلان درحالی فردا دربیِ به تعویق افتادشان را در مقابل تیم اینتر بازی خواهند کرد که هردو تیم برای راهیابی به لیگ قهرمانان، چشم به سه امتیاز این بازی دوخته اند. برخی بر این باورند که این بازی فرصتی برای مقایسه عملکرد این دو سرمربی خواهد بود، ولی گتوزو با این اظهار نظر مخالف بود.

گتوزو در نشست خبریِ پیش از بازی گفت: "مقایسه ای وجود ندارد. او در زمان بازیگری فوق العاده بود و حالا هم در کارش ماهر است؛ بازی هنوز شروع نشده و تمرکزِ او در رسیدن به پیروزی ده بر صفر است. در این بازی میلان مقابل اینتر قرار خواهد گرفت و نه برعکسِ آن. رویارویی با او افتخار است.

پس از آن از گتوزو سوال شد که چه تدابیری برای بازی در نظر دارد. همان میلان همیشگی خواهد بود، میلانی که بازیسازی میکند و توپ را به سمت محوطه حریف پیش میبرد. ترکیب تیم ۱-۲-۳-۴ خواهد بود. تکنیک و سرعت برای ما نقش کلیدی دارند؛ نباید با لو دادن توپ، در فضای میان خطوط برای خود دردسر درست کنیم. اگر میانه میدان را به خوبی پوشش دهیم، مشکلی در این منطقه نخواهیم داشت. ناهماهنگی میان لوکاس بیگلیا و لئو بونوچی، عامل اصلی اولین گلی بود که از یوونتوس دریافت کردیم؛ اگر هر دو نفر موقعیت خود را ترک کنند، فضای خالی در میانه ایجاد خواهد شد. در مقابل آرسنال هم با همین مسئله مواجه بودیم.

گتوزو: به رویارویی با اسپالتی افتخار می‌کنم

'من از تیمم می خواهم که حریفشان را از محوطه جریمه خودشان تحت فشار قرار دهند تا نتوانند توپ را به میانه زمین برسانند؛ جاییکه اغلب ایگواین و دیبالا می توانند در آن توپ را در اختیار بگیرند. تیم اینتر هافبک های هجومی دارد که می توانند از کناره ها به سمت محوطه ی جریمه پیشروی کنند؛ این نقطه قوت آنهاست. باید حواسمان به این مسئله باشد.

تغییری در ترکیب تیم؟ مطمئنا جوابی به این سوال نخواهم داد، حتی اگر این سوال رو بارها تکرار کنید. اگر می خواهید چیزی در این مورد بدانید باید جاسوسیِ مرا کنید. بونوچی در نقشِ یک هافبک بازیساز؟ جواب شما را با یک لبخند میدهم.. حالا وقت آزمون و خطا نیست، چون با از دست دادن سرعت و شدت عمل، فضا بازتر خواهد شد و این مسئله موجب عبور توپ میشود.

زمانی که نزدیک به هم و فشرده بازی می کنیم، میتوانیم خطرساز باشیم. برای تاکتیک های دیگر به زمان و تمرین بیشتری احتیاج داریم. حالا وقت تغییر تاکتیک نیست. روز دوشنبه (روز باخت مقابل یوونتوس) چهره من دیدنی بود، اما من بارها این شرایط را تجربه کرده ام و باخت، چیزی است که باید فراموش شود. طی این چند هفته بار دوم بود که این اتفاق می افتاد. در لندن (در مقابل آرسنال) من واقعا عصبانی شدم. این مسئله شوخی بردار نیست، بازیکنان ما جوان هستند و این مسابقه ها می تواند در سرنوشت یک فصل یا عملکرد یک بازیکن تاثیری تعیین کننده داشته باشد.

از اینکه همه از عملکرد تیم ناراضی بودند، خوشحال بودم؛ حالا باید روند پیشرفتمان را سریع تر کنیم. در حال حاضر من بازیکنان خوبی دارم، اما هنوز شایسته قهرمانی نیستند. حالا تلاشمان را بیشتر خواهیم کرد، همینطور کیفیت تیم را. باید خطر کنیم و آن قدم نهایی را برداریم.

گتوزو: به رویارویی با اسپالتی افتخار می‌کنم

جیاکومو بوناونتورا در هفته های اخیر مورد انتقاد برخی قرار گرفت، با این حال سرمربی تیمش از او در مقابل این انتقادها دفاع کرد.

گتوزو عنوان کرد: "شما در شبکه های اجتماعی به شدت به او حمله ور شدید. اما باید بدانید که نقش او در تیم برای ما حیاتی است. من او را اینگونه که شما توصیف می کنید نمی بینم و امیدوارم که فردا عملکرد خوبی داشته باشد. در بازی ملی به میدان نرفت و فقط در تمرین ها شرکت کرد؛ بنابراین خسته نیست و از آمادگی کافی برخوردار است. آیا واقعا عملکردش در مقابل یوونتوس فاجعه بار بوده؟ اگر ضربه هاکان چالهان‌اوغلو در تورین به جای اصابت با تیرک، وارد دروازه شده بود، آن وقت میلان دو بر یک پیش می افتاد."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج