۶۹۷۴۲۹
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

بوفون: باید قبول کرد رئالی‌ها قوی‌تر بودند

جانلوئیجی بوفون، کاپیتان یوونتوس، تایید کرد که از شکست تیمش مقابل رئال ناراحت است اما معتقد است که تیم حریف به وضوح قوی تر بود.

ورزش سه: جانلوئیجی بوفون، کاپیتان یوونتوس، تایید کرد که از شکست تیمش مقابل رئال ناراحت است اما معتقد است که تیم حریف به وضوح قوی تر بود.


یوونتوس امشب در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میزبان رئال بود و در پایان این شاگردان زیدان بودند که با دو گل از کریس رونالدو و تک گل مارسلو به پیروزی رسیدند. با این نتیجه رویای بوفون برای فتح چمپیونزلیگ بسیار کمرنگ شد اما او معتقد است که رئالی ها بی تردید تیم برتر میدان بودند.

او به خبرنگاران گفت:" ما دیدیم که رونالدو چه بازیکنی است و همیشه همین بوده؛ یک بازیکن در سطحی استثنایی که در کنار لئو مسی به سطح فوق العاده ای رسیده است.

این به آن معنی است که ارزش آنها را باید با مارادونا و پله مقایسه کرد؛ از نظر توانایی شان در رقم زدن سرنوشت بازی ها و جام هایی که برای تیم های شان می برند.

بوفون: باید قبول کرد رئالی‌ها قوی‌تر بودند



اشتباهات رخ می دهد و وقتی مقابل تیم های بزرگ بازی می کنید، آنها شما را مجبور می کنند که بی دقت تر از همیشه بازی کنید. این به خاطر آن است که مقابل بهترین ها قرار گرفته اید و وقتی در مورد افرادی صحبت می کنیم که ۵۰۰ گل زده اند، دلیل اش همین است.

من به شدت احساس ناامیدی و افسوس می کنم زیرا احتمالا نمی توانیم به مرحله بعد رقابت ها برسیم و این یک افسوس بزرگ است اما وقتی مقابل بعضی حریفان قرار می گیرید، باید این تشخیص را داشته باشید که آنها قوی تر هستند."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آقای بوفون، اسطوره قابل احترام یه کاپیتان فقط وظیفش تعریف وتمجیداز بازیکنان تیم حریف نیست یه کاپیتان وظیفه داره روحیه جنگندگیو به تیمش تزریق کنه، تعریفای شما از رونالدو باعث تضعیف روحیه تیم یوونتوس شد

      پاسخ ها

      • Bahar-Perspolis

        درست

    • بدون نام

      به نظر من یونتوس موفقیتهای زیادی نسبت به ریال داشت که از آنها استفاده نکرد ریل تا وقتی بازیکن یونانی اخراج نشده بود حتی یک عمله درست حسابی روی روی دروازه یوونتوس نکرد ولی دیدیم بازیکنان پا به توپ یونانی بارها دفاع ریال را شکافتن کرد کرد به دروازه ریال حرکت کردن واگر مقداری روی کارهای تاکتیکی هماهنگ تر بودن میتونستم چند تا گل به ریال بزن ضمن اینکه گل دوم ریال روی اشتباه محض دفاع و دروازه بان یونانی به وجود آمد دکل سوم هم بعد از اخراج بازیکن یونانی به ثمر رسید نمیخوام بگم ریال صیفه ولی با تیم پارسال ریال خیلی فاصله دارد وبه نظام امثال تیم ریال شانس قهرمانی دارد

    • بدون نام

      خاک تو سر یوه که تو زمین خودش سه تا بخوره! بازی بعدی رو هم بازی نکنین سنگین ترین!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج