۶۹۷۵۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

خیز صدهزار و یازده نفری برای فینال آسیا

استقلال درحالی به مصاف اف سی سئول می رود که هدف گذاری آنها در این فصل از رقابت ها، موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا بوده و به همین دلیل بعید بنظر می رسد قلعه نویی و شاگردانش براحتی بازی روز چهارشنبه را از دست بدهند.

ایسنا: استقلال درحالی به مصاف اف سی سئول می رود که هدف گذاری آنها در این فصل از رقابت ها، موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا بوده و به همین دلیل بعید بنظر می رسد قلعه نویی و شاگردانش براحتی بازی روز چهارشنبه را از دست بدهند.

استقلال ایران که روز چهارشنبه به مصاف اف سی سئول کره می رود، برای صعود به مرحله بعد به پیروزی سه بر صفر و یا دو بر صفر (برای رساندن کار به وقت اضافی) نیاز دارد. آبی پوشان که برای این دیدار، تیموریان و نکونام را در اختیار ندارند، احتمالا با سیستم ۲-۴-۴ لوزی به مصاف حریف خود می روند.

کره ای ها هم که در سئول با حساب دو بر صفر استقلال را شکست داده اند احتمالا با بازی بسته سعی در استفاده از ضد حملات دارند. آنها که تنها یکبار در خارج از خانه و در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به عنوان برنده خارج شده اند، بنظر کار بسیار سختی را برابر آبی های پایتخت خواهند داشت.

حضور صدهزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی علاوه بر اینکه می تواند در افزایش روحیه بازیکنان استقلال موثر باشد، می تواند عامل استرس حریف این تیم شود. آبی پوشان که یکبار تجربه اتفاق مشابه با شرایط فعلی را با الاتحاد دارند، بسیار به این دیدار امیدوارند. در آن دیدار، استقلالی ها با وجود شکست سه بر دو درعربستان، موفق شدند حریف نامدار خود را در تهران با حساب دو بر یک شکست دهند. هرچند دیدار استقلال و الوحده در سال ۷۹ هم به اعتماد به نفس آبی ها کمک می کند. استقلال در آن سال با حساب یک بر صفر از حریفش در امارات شکست خورد اما در تهران و با حضور تماشاگرانش موفق شد با چهار گل الوحده را در هم بکوبد.

آبی ها که نمی خواهند فرصت بزرگ پیش رویشان را به این راحتی از دست دهند، احتمالا در این دیدار ساموئل را به عنوان هافبک دفاعی به خدمت می گیرند. آنها مجبورند تا آنجا که می توانند در فاز تهاجمی توان خودشان را نشان دهند و حضور همزمان اکبرپور و جمشیدیان در ترکیب این تیم بسیار محتمل بنظر می رسد. هرچند که وضعیت بدنی خسرو حیدری و محمد قاضی چندان مشخص نیست اما کادرفنی استقلال بسیار امیدوار است تا این دو بازیکن را به هر نحوی که شده در اختیار داشته باشد.

استقلالی ها هدف گذاری این فصلشان را موفقیت در آسیا گذاشته اند، تاکنون چهاربار در مرحله نیمه نهایی شکست خورده اند و چهار بار هم به فینال راه یافته اند. قلعه نویی در صحبت هایش ابراز امیدواری کرده که اف سی سئول را حذف می کند و در مصاحبه روز یکشنبه اش از حضور استقلال در فینال به لطف خدا خبر داد و البته که این امر چندان هم دور از ذهن نیست و به طور قطع با حمایت هواداران این تیم، شدنی خواهد بود.

اف سی سئول برای رسیدن به این مرحله از سد الاهلی عربستان، بیجینگ گوان گذشته و در گروهش هم تواسنت بالاتر از بوریرام، جیانگسو و وگالتا سندای به عنوان تیم نخست به مرحله بعدی برود. استقلال نیز از سد الریان، العین و الهلال در گروهش گذشت و با حذف بوریرام تایلند و الشباب امارات به مرحله بعدی رقابت ها پای گذاشته است.

دیدار استقلال و اف سی سئول را خلیل ابراهیم الغمدی از عربستان قضاوت می کند و این دیدار ساعت ۱۹ روز چهارشنبه، دهم مهرماه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. دیداری که بعید بنظر می رسد، استقلالی ها به راحتی آنرا از دست بدهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج