جاباما
۶۹۷۵۸۶
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

درخشان: پرسپولیس مقابل نسف قارشی عاقلانه بازی کرد

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد این تیم در دیدار مقابل نسف‌قارشی عاقلانه بازی کرده و به هدف خود رسیده است.

خبرگزاری تسنیم: حمید درخشان درباره تساوی بدون گل تیم پرسپولیس مقابل نسف قارشی اظهار داشت: به نظرم پرسپولیس بازی بدی در این مسابقه انجام نداد. این تیم نیاز به یک امتیاز داشت تا صعودش را به‌عنوان تیم دوم به مرحله حذفی قطعی کند و به این هدف هم رسید. اکنون باید در بازی آخر السد را شکست دهد تا به‌عنوان تیم اول از گروهش صعود کند.

وی ادامه داد: بازی در زمین حریف مشکلات خاص خودش را دارد و به همین دلیل یک امتیاز به پرسپولیس کمک زیادی کرد تا صعودش را قطعی کند. به نظرم سرخپوشان می‌توانند در بازی آخر با اقتدار در ورزشگاه آزادی السد را شکست دهند و به‌عنوان تیم اول از گروه‌شان صعود کنند. پرسپولیس اگر بتواند در گروهش اول شود بسیار خوب خواهد شد. با توجه به اینکه استقلال و ذوب‌آهن هم وضعیت خوبی در گروه‌های خود دارند، به نظرم ما می‌توانیم در این فصل دو نماینده در بین چهار تیم پایانی لیگ قهرمانان آسیا داشته باشیم.

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در مورد انتقادهایی که به شیوه بازی این تیم در دیدار مقابل نسف قارشی می‌شود، تصریح کرد: بازی در خارج از خانه متفاوت است و فلسفه‌ دیگری نسبت به بازی در زمین خود دارد. پرسپولیس با یک امتیاز به هدف خود رسید و ممکن بود اگر تهاجمی بازی کند در یک ضدحمله غافلگیر شود و نتیجه را واگذار کند. به نظرم تیم برانکو در این مسابقه عاقلانه و هوشمندانه بازی کرد.

درخشان در مورد نیمکت‌نشینی مجدد گادوین منشا و محسن مسلمان در این دیدار گفت: این تصمیم سرمربی است که در چه شرایطی به بازیکن خود بازی دهد. منشا از ابتدای فصل در مسابقات زیادی بازی کرده و به نظر من بازیکن خارجی باید بسیار فراتر از این‌ها باشد. به طور کلی بازیکنان خارجی که به تیم‌های ما می‌آیند باید ۱۰ کلاس بالاتر از بازیکنان داخلی باشند، اما متأسفانه منشا در این مدت اُفت زیادی داشته است و آن بازیکنی که در پیکان بود، نیست.

وی افزود: محسن مسلمان هم بازیکن بسیار خوب و باکیفیتی است و امیدوارم در دیدارهای آینده بیشتر از این بازیکن استفاده شود. خود این بازیکن هم باید تلاش لازم را داشته باشد تا رضایت سرمربی را جلب کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نسف کارشی ائه یا قارشی عمووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو

    • بدون نام

      لنگ مگه عقلم داره تا بخاد عاقلانه بازی کنه!!!؟

    • بدون نام

      لنگ مگه عقلم داره تا بخاد عاقلانه بازی کنه!!!؟

    • دختردوآتیشه استقلالی

      اینکه تیمی نبود ولی همه استقلال نیستند که ماشالله بدرد داشته باشن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج