۶۹۷۵۹۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

ژاوی در آستانه سرمربیگری السد

روزنامه مارکا در گزارشی اعلام کرده است که مسئولان باشگاه السد قصد دارند ستاره سرشناس این تیم را جانشین اسوالدو فریرا کنند.

ورزش سه: روزنامه الشرق قطر با انتشار خبری به نقل از روزنامه مارکا چاپ اسپانیا اعلام کرد که ژاوی هرناندز به زودی سرمربی تیم السد خواهد شد. ژاوی ستاره مطرح دنیای فوتبال که از سال ۲۰۱۵ و بعد از خداحافظی از بارسلونا به السد پیوست چندی قبل قراردادش را به مدت دو سال دیگر با این تیم تمدید کرد.

این بازیکن ۳۸ ساله که هنوز نقش اصلی را در موفقیت های تیمش ایفا می کند ممکن است حتی زودتر از آنچه تصور می شد هدایت السد را به عهده بگیرد چرا که این تیم قهرمانی در لیگ قطر را از دست داده و تنها شانسش موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا است. او در دیدار برابر الدحیل در همان دقایق ابتدایی دچار مصدومیت شد و از بازی بیرون رفت و السد بازی را ۴ بر ۳ به حریف اصلی اش در لیگ قطر باخت. بعد از آن و بدون ژاوی نیز السد دو بازی پیاپی برابر نسف قارشی و ام صلال را هم باخت تا اهمیت حضور این بازیکن بزرگ مشخص شود. بازگشت ژاوی اما برای السد با پیروزی همراه بود. این تیم نسف قارشی را ۴ بر صفر و الوصل را هم دو بریک برد و حالا شانس اصلی برای صعود به عنوان تیم صدرنشین است.

ژاوی در آستانه سرمربیگری السد

با این وجود به نظر می رسد عمر مربیگری فریرا در السد، پایان مسابقات این تیم در لیگ قهرمانان باشد و براساس گزارشی که الشرق به نقل از مارکا منتشر کرده، در پایان کار السد در آسیا ، ژاوی به عنوان سرمربی السد معرفی خواهد شد. آیا ژاوی به عنوان مربی-بازیکن در ابتدا فعالیت خواهد کرد؟ این هم گمانه ای است که این روزها در رسانه های قطری راجع به آن صحبت می شود. ترکی العلی مدیر اجرایی تیم السد در هفته گذشته با اعلام تمدید قرار داد دوساله باشگاه با ژاوی گفته بود: «هنوز دقیقا مشخص نیست که او چه نقشی در باشگاه خواهد داشت. او یا بازیکن می‌ماند و یا نقش دیگری به عهده می‌گیرد» و حالا به نظر می رسد ژاوی بیش از هرزمان دیگری به ورود به عرصه مربیگری حرفه ای نزدیک است. این می تواند اولین گام در راه رسیدن به آرزویی باشد که او همیشه از آن صحبت کرده است و آن سرمربیگری تیم بارسلونا است.

با توجه به بازی های اندک باقیمانده تیم السد در لیگ قطر و همچنین رسیدن لیگ قهرمانان آسیا به مراحل حذفی می توان انتظار داشت که خیلی زود ژاوی را به عنوان مربی تیم قطری ببینیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج