جاباما
۶۹۷۶۱۴
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

گی‌یرمو دل تورو یک قرارداد جدید بست

کارگردانی که در دوره اخیر اسکار با فیلم «شکل آب» موفق به کسب دو جایزه شد یک قرارداد جدید کلی امضا کرد.

خبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر: گی‌یرمو دل‌تورو یک قرارداد کلی با کمپانی فاکس سرچلایت امضا کرد که برمبنای آن باید نویسندگی، تهیه و کارگردانی چندین فیلم بلند را انجام دهد.

گی‌یرمو دل تورو یک قرارداد جدید بست

در همین حال فاکس اعلام کرد لیبل جدیدی ایجاد می‌کند که بتواند جایگاه پروژه‌هایی در ژانر ترسناک، علمی-تخیلی و فانتزی باشد و فیلم‌هایی را که دل‌تورو تولید می‌کند در خود جای دهد.

دل تورو با صدور بیانیه‌ای در این باره گفت: مدت‌های مدید امیدوار بودم بتوانم محیطی پیدا کنم که بتوانم آثار جدیدی را که برمبنای هوش و نوآوری شکل می‌گیرد در آن تغذیه، تولید و توزیع کنم. در فاکس سرچلایت یک خانه واقعی برای تولیداتم پیدا کردم؛ یک همکاری برمبنای کار سخت، درک یکدیگر و بیش از همه ایمان.

نخستین پروژه در این قرارداد تهیه فیلمی با عنوان «شاخ‌ها» یک تریلر ماوراء‌الطبیعی است که توسط اسکات کوپر بر مبنای داستان کوتاه «پسر آرام» ساخته می‌شود. این فیلم داستان معلم یک مدرسه ابتدایی را روایت می‌کند که با یک دانش‌آموز مشکل‌دار روبه رو می‌شود که خانواده‌ای اسرارآمیز با نتایجی مرگبار دارد. دل تورو تهیه کننده این فیلم خواهد بود. هنری چیسون فیلمنامه آن را نوشته است.

دیوید گرین باوم از روسای فاکس سرچلایت نیز از دل تورو به عنوان یک فیلمساز درخشان یاد کرد که در عین حال یک همکار پرشور و یک همراه و حامی برای دیگر هنرمندان است. در بیانیه وی آمده است که کار کردن با این کارگردان تحت یک لیبل جدید متمرکز بر پروژه‌هایی با بالاترین کیفیت در ژانرهای خاص، به کمپانی اجازه می‌دهد تا دستاوردهایش را گسترش دهد و مخاطبان جدیدی در سراسر جهان بیابد.

«شکل آب» نامزدی اسکار ۲۰۱۸ را در ۱۳ رشته کسب کرد و چهار جایزه برد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج