۶۹۷۷
۵۰۳۳
۵۰۳۳
پ

ماسکهای فیلم بتمن بازیگران را ناشنوا می کنند!

در صحنه فیلمبرداری فیلم جدید بتمن با عنوان "شوالیه تاریکی برمی خیزد" ، تام هاردی و سایر بازیگرانی که ماسک می زنند نمیتوانند صدای کارگردان و دیگر عوامل فیلم را بشنوند .

در صحنه فیلمبرداری فیلم جدید بتمن با عنوان "شوالیه تاریکی برمی خیزد" ، تام هاردی و سایر بازیگرانی که ماسک می زنند نمی توانند صدای کارگردان و دیگر عوامل فیلم را بشنوند .

این بازیگرمشهور فیلم "آغاز " که در فیلم جدید بتمن به کارگردانی کریستوفر نولان ، در نقش یک شخصیت بد ذات هنرنمایی می کند،در هنگام بازی در این فیلم باید یک ماسک ضخیم روی صورتش بگذارد . این ماسک باعث می شود که او نتواند صداهای اطراف خود را بشنود .

او گفت:"هر وقت که این ماسک را روی صورتم می گذارم احساس می کنم که هم از لحاظ فیزیکی و هم از لحاظ احساسی به شخصیت فیلم نزدیکتر شده ام."

" این ماسک باعث می شود که بازیگر راحتتر بازی کند . تنها مشکلی که برای بازیگر ایجاد می شود این است که وقتی این ماسک روی صورتش قرار می گیرد دیگر نمی تواند صداهای اطراف خود را بشنود. بازیگر نقش بتمن هم نمی تواند صدای من را بشنود ، حرکت لبهای من را نیز نمی تواند ببیند در نتیجه وقتی که در مقابل یکدیگر قرار می گیرم برای صحبت کردن از حرکات دست یا صورت استفاده می کنیم .برای مثال وقتی که دیالوگ مربوط به من تمام می شود ، انگشت شصتم را بطرف پایین می آورم و یا چشمک می زنم . او نیز برای علامت دادن به من انگشتهایش را تکان می دهد.

ماسکهای فیلم بتمن بازیگران را ناشنوا می کنند!

تصمیم گیری برای پذیرفتن پیشنهاد بازی در نقش یک شخصیت منفی ، برای این بازیگر ۳۳ ساله ، کار سختی نبود و وقتی کریستوفر از او خواست که در نقش یک شخصیت بد ذات در فیلم جدید بتمن بازی کند، تام هادری فورا" پیشنهاد او را پذیرفت .

او به مجله توتال فیلم گفت:"خیلی خوب یادم هست که وقتی کریستوفر نولان این پیشنهاد را مطرح کرد ، من به او گفتم : یک دقیقه صبر کن ، تو از من می خواهی که در نقش یک شخصیت بد ذات در فیلم جدید بتمن بازی کنم و سخت ترین کاری که باید انجام بدهم این است که باید ماسک به صورتم بزنم ؟ یک لحظه اجازه بده فکر کنم .... بعد از چند ثانیه گفتم: همکاری با تو را قبول می کنم و هر کاری که لازم باشد انجام می دهم."

مایکل کین و آنا هاتاوی نیز در فیلم " شوالیه تاریکی بر می خیزد" هنرنمایی می کنند . این فیلم در سال ۲۰۱۲ اکران خواهد شد .

منبع: پرتال آفتاب

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

ماسکهای فیلم بتمن بازیگران را ناشنوا می کنند!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج