جاباما
۶۹۸۰۳۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

در شهرک غرب

برانکو فیلمبرداری «سونامی» را کلید زد

با حضور برانکو ایوانکوویچ مربی فوتبال، فیلمبرداری «سونامی» اولین تجربه سینمایی میلاد صدرعاملی در کنار سینماگرانی چون هارون یشایایی، کیومرث پوراحمد و علی سرتیپی آغاز شد.

خبرگزاری مهر: مراسم افتتاحیه فیلم سینمایی «سونامی» اولین ساخته میلاد صدرعاملی روز گذشته ۱۵ فروردین در لوکیشنی در شهرک غرب برگزار شد.

برانکو فیلمبرداری «سونامی» را کلید زد

رسول صدرعاملی تهیه کنندگی و فرزندش میلاد صدرعاملی کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد و در آن بازیگرانی از جمله بهرام رادان، محمدرضا غفاری، مهرداد صدیقیان، علیرضا شجاعی نوری و فرشته حسینی بازی می کنند.

از جمله بازیگرانی که روز گذشته در این مراسم افتتاحیه حضور داشتند مهرداد صدیقیان، محمدرضا غفاری و فرشته حسینی بودند و فیلمبرداری با سکانسی از حضور صدیقیان و حسینی بازیگر افغانستانی در مقابل دوربین آغاز شد.

این سکانس در لوکیشنی داخلی در مجتمعی واقع در شهرک غرب ضبط شد و چند تن از سینماگران از جمله هارون یشایایی، کیومرث پوراحمد، علی سرتیپی و دانش اقباشاوی در این مراسم افتتاحیه حضور داشتند.

فیلمبرداری این سکانس را برانکو ایوانکوویچ کلید زد که با گفتن «سه، دو، یک، حرکت» و همچنین کات دادن به نوعی آغاز فیلم را کارگردانی کرد.

میلاد صدرعاملی پیش از این مستندی را درباره زندگی شخصی برانکو ایوانکوویچ ساخته بود و «سونامی» اولین سینمایی وی است که یک درام ورزشی محسوب می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج