۶۹۸۲۰۴
۲۰ نظر
۵۰۰۵
۲۰ نظر
۵۰۰۵
پ

ربیعی:

حل مشکل بازنشستگان، ۳۰ هزار میلیارد هزینه دارد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی هدف سفر خود به استان ایلام را دنبال کردن سیاست‌های وزارتخانه و اضافه شدن ٢ مرکز درمانی تامین اجتماعی در دولت تدبیر و امید ذکر کرد.

خبرآنلاین: به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت؛ علی ربیعی، وزیر کار با اشاره به کاهش ۶۷ درصدی قدرت خرید بازنشستگان گفت: من این موضوع را به عنوان مسئله مطرح کردم و پیگیر رفع این مشکل هستم. همسان سازی حقوق بازنشستگان و تلاش در جهت کاهش این شکاف را بطور جدی در دولت و مجلس پیگیری خواهم کرد.

او گفت: حل اساسی مشکلات مالی بازنشستگان نیازمند ۳۰۰ هزار میلیارد ریال است و دولت عزم خود را جزم کرده تا سه سال آینده بتواند این موضوع را حل و فصل کند.

ربیعی گفت: فاصله حقوق کارگران و کارمندان پیش از شکل گیری دولت تدبیر و امید حدود ۶۷ درصد بود که با برنامه های حمایتی این شکاف کاهش یافته ولی باید در جهت یکسان سازی آن حرکت کنیم/ پاد

او گفت: ۲۰۰هزار میلیارد ریال سال گذشته درحوزه درمان سرمایه گذاری شد. صرف این مقدار اعتبار معادل مجموع بودجه عمرامی کشور است و اگر بتوانیم با اجرای برنامه های پیشگیرانه این هزینه ها را کاهش دهیم منابع نظام در جهت رفاه و آبادانی بیشتر قرار خواهد گرفت.

وزیر رفاه گفت: اگر می خواهیم زمینه برقراری عدالت اجتماعی را در تمامی بخش ها فراهم کنیم، باید در جهت رفع نیازهای بازنشستگان برنامه ریزی شود.

توسعه اشتغال خرد و فقرزدایی، برنامه‌ رییس جمهور در سال ۹۷

ایسنا هم نوشت: علی ربیعی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام اظهار کرد: فقر زدایی و ایجاد عدالت، کاهش نابرابری و توسعه اشتغال از سیاست‌های دولت و این وزارتخانه است.

وی با اشاره به اینکه توسعه اشتغال خرد و فقر زدایی از جمله برنامه‌های رییس جمهور در سال جاری است، افزود: ایلام یکی از استان‌هایی است که در طول هشت سال دفاع مقدس و دفاع از مرزها حق بسیاری بر گردن کشور و نظام دارد و تمام تلاش دولت و مسئولان سوق دادن آن به شرایط بهتر و کاهش نابرابری ها و افزایش عدالت است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: یکی از چالش‌های پیش روی کشور فقدان مهارت جوانان بویژه در میان دانش آموختگان دانشگاهی است و برغم توسعه مراکز آموزش عالی مهارت های کاربردی در اختیار آنان قرار نمی گیرد که باید این رویه اصلاح شود.

ربیعی ابراز امیدواری کرد: با آموزش، فقدان مهارت نیرو متخصص در استان ایلام را جبران و در راستای اهداف وزارت و شعار فقر زدایی این مسایل را پیگیری کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام نیز در این دیدار گفت: موضوع اشتغال جوانان و بیکاری به چالشی برای کشور و نظام تبدیل شده است که دولت باید به آن توجه ویژه ای داشته باشد.

حجت الاسلام و المسلمین محمدنقی لطفی افزود: دولت نیز در این زمینه با تمام توان برای ایجاد اشتغال گام های مثبتی برداشته است و امیدواریم با توانمندی و اخلاص این وزارتخانه و همدلی استاندار ایلام و نمایندگان مجلس مشکلات مردم رفع شود.

وی گفت: با وجود مشکلات فراوان برنامه های خوبی اجرا شده هر چند به وضعیت مطلوب نرسیده اما امیدواریم با سفر وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی مشکل اشتغال که دغدغه اصلی استان است رفع شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      برادرها محترم و اقازاده های عزیز

      چند ماه کمتر اختلاس کنید تا مشکلات بازنشستگان حل شود و این پول جور بشود لطفا

    • بدون نام

      خدا پدرت بیامرزه من که عمرم تمام شد پس کی هر سال وعده سرخرمن میدهید ایکاش حقیقت را از مردم پنهان نمیکردید خیلی بهتر از دروغگو گفتن است :

    • بدون نام

      چندین برابر این پول را سازمان تامین اجتماعی از دولت طلب دارد ، خب این طلب را بگیرید و مشکل بازنشستگان و مشکلات دیگر سازمان را حل کنید

    • ای خدا

      خدا کنم این دروغ راست باشه

    • مهدی

      تشکر اقای وزیر من به نمایندکی خودم حرف میزنم خواهشن همین حقدق را سر ماه بعدید اضاف نخواستیم چون الان ۲۰ سال قول و وعده میدید کو بازنشسته در کشور ما مرده شما برای ۳سال بعد قول میدی که نفس مصنوعی وصل گنید.. از کجا معلوم خودتان تا ۳سال از خدا عمر بکیرید که دارید به ملت قول میدید

    • بدون نام

      شمابایدحقوق کارگرزحمت کش ومظلوم باکارمندیکی باش چون سخت تروساعت کاریشم بیشتروباید۱۵ملیون افغانی اخراج وکارایرانیارواشغال کردن حدود۱۰ملیون ومنابع کشوروبودجه

    • حسین

      از زمانی که دکتر ربیعی وزیر شده حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی با تاخیر پرداخت میشود
      با توجه به افزایش نرخ دلار نه تنها حقوق کارگران افزایش پیدا نمی کند بلکه ۳۱%قدرت خرید آنها کم شده است

    • بدون نام

      جناب آقای ربیعی مرد مومن ودلسوزشمابهترازهر شخصی ازشدت فشاربردوش بازنشستگان خصوصا مابازنشسته های فرهنگی خبرداریدو می دانیدبا ده یابیست درصد گرهی ازکلاف سردرگم ما بازنشستگان خواه لشگری ویا کشوری بازنخواهد شد دولت تدبیروامیدقول داده که فاصله دریافتها بین ده تا پانزده باشاغلین همطراز باشدومابی صبرانه منتظراجرای احکام در آغازسال جاری می باشیم شما الان می توانید با سرزدن به بانکها ازافزایش یک تا یک ونیم میلیونی آنهاازدی ماه سال گذشته اطلاع وانشالله بااقدامی عاجلانه وانقلابی حداقل حقوقهاراتا چهل درصد به بالاخصوصابرای ماکه بعدازسی سال تدریس هنوز حقوق زیردومیلیون دریافت می کنیم به امید خدا انجام دبهید با عرض پوزش از طرف یک فرهنگی باز نشسته

    • بدون نام

      بس همسانسازی حقوق بازنشسته ها با شاغلین بعبارتی پشم

    • ع

      بیا من بکش ابن زبون نداستی کجا بودی بس جیب کاهم هزینه داره همش بزن حرف اخه گجا فقرزدایی وقتی همه چی بالا اخه چرا نباید پاداش بگیره

    • بدون نام

      چیزی نیست اگر سه هزار میلیارد هم بود.
      از یک اقا زاده ای بگیرید

    • بدون نام

      اقا اگه به تونید همت کنید جلو ی یه اختلاس رو بگیرید مشگل حل میشه
      تا سه سال دیگه سی درصد این باز نشسته ها مردن


      خیالت راحت
      یه ضرب المثل داریم میگه
      بزک نمیر بهار میاد کمبزه با خیار میاد

    • اسفند

      تاسه سال ایند دق کردیم مردیم

    • فروزند

      تا سه سال ایند دق کردیم مردیم خدا پدر بیامرز

    • فروزند

      تاسه سال اند دق کریم مردیم خداپدر بیا مرز

    • حسن

      بازنششتگان از نظر اقتصادی دوران بسیار سختی را سپری میکنند

    • حسن

      دولت به تعهدات خدش در مقابل بازنشستگان عمل نکرد

    • بدون نام

      نکنه پول ندارید .وای بمیرم براتون

    • بدون نام

      ۳۰ هزار میلیار پولی نیست در برابر اختلاس های سالیانه مسولین ! /

    • بدون نام

      بعدازمرگ سهراب نوشدارو. خدای بازنشسته هاازمقصرنگذردهرکس ازحقمان بگذردحرامش باد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج