۶۹۸۴۵۴
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

پیش بینی گرد و غبار برای خوزستان

اداره کل هواشناسی خوزستان از احتمال کاهش دید ناشی از گرد و غبار محلی در نواحی مرکزی و جنوبی استان خوزستان طی امروز و فردا خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: اداره کل هواشناسی خوزستان از احتمال کاهش دید ناشی از گرد و غبار محلی در نواحی مرکزی و جنوبی استان خوزستان طی امروز و فردا خبر داد.

در بولتن پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خوزستان در تاریخ ۱۷ فروردین‌ماه آمده است: "بررسی نقشه های پیش یابی نشان دهنده استقرار و تقویت سامانه ناپایدار روی استان خوزستان تا دو روز آینده است که در طی این مدت باعث افزایش ابر و رگبار و رعد و برق و تندبادهای لحظه‌ای و آبگرفتگی معابر در برخی مناطق به ویژه در نواحی شمالی وشرقی استان خواهد شد.

در پاره ای نقاط طی امروز و فردا به علت تندبادهای لحظه‌ای احتمال کاهش دید ناشی از گرد و غبار محلی در نواحی مرکزی و جنوبی طی ساعاتی وجود دارد.

همچنین در این مدت شمال خلیج فارس مواج خواهد بود.

در شبانه روز گذشته در ایستگاه کشاورزی اهواز با ۳۳ درجه سانتیگراد و دهدز با ۱۱.۵ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط استان خوزستان ثبت شد. تغییرات دمای هوای امروز اهواز نیز بین ۳۲ تا ۱۹ درجه سانتیگراد در نوسان خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مملکتی که به خاطر منافع عده ای خاص روی یازده رودخانه حوزه ارومیه هفتاد وسه تا سد میزنن بدون اینکه طوفان نمک براشون مهم باشه وهورالعظیم را خشک کردن تا همان عده انجا چاه نفت بزنن حالا ریزگردها پدر اقوام خودشون رو هم دربیاره مهم نیست ....خلاصه ادم یاد اون شعر میافته که یارب مباد روزی که گدا معتبر شود گر معتبر شود زخدا بی خبر شود اینها هم علیرغم اینکه میلیاردها تروت دارن د چون فطرتا گدا وگدازاده اند حتی حاضرند همه اقوامشان وهمه ملت بمیرند ولی ثروتشان روز بروز بیشتر شود انشالله این ثروت های حرام را یا از ابنها بگیرند یا همش خرج مداواشون بشه الهی امین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج